  • 1. Data: 2002-05-15 20:40:19
    Temat: Multibank dzwoni i pyta
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    Hej
    Zadzwonila do mnie dziisaj pani z Multibanku (tak powiedziala) i mnie
    ankietowala. Jako ze nie mialem nic lepszego do roboty to grzecznie
    odpowiedzialem ale w sumie to ktos mogl sobie jaja ze mnie robic :))

    Wiec pytanko: dzwonili do kogos jeszcze? Ankieta nt. ilosci dzieci
    i tym podobne.
    --
    pozdrawiam
    gg# 84392

  • 2. Data: 2002-05-15 20:45:21
    Temat: Re: Multibank dzwoni i pyta
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Zadzwonila do mnie dziisaj pani z Multibanku (tak powiedziala) i mnie
    > ankietowala. Jako ze nie mialem nic lepszego do roboty to grzecznie
    > odpowiedzialem ale w sumie to ktos mogl sobie jaja ze mnie robic :))

    Do mnie dzwonili i pytali czy jestem zadowolony z MultiLinii i takie tam...
    :-))

  • 3. Data: 2002-05-15 21:01:27
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Do mnie dzwonili i pytali czy jestem zadowolony z MultiLinii i takie
    tam...
    > :-))

    Do mnie tak samo.

    Sebastian.

  • 4. Data: 2002-05-15 23:00:44
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Stiwi" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > tam...
    >
    > Do mnie tak samo.

    Czyli w Multi już CRM'ik działa :)))

    Takie oddzwanianie nazywa się "welcom call" czy jakoś tak.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 5. Data: 2002-05-18 12:38:36
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik camokiller napisał:
    (...)
    > Czyli w Multi już CRM'ik działa :)))
    >
    > Takie oddzwanianie nazywa się "welcom call" czy jakoś tak.

    Do mnie rzadko dzwonią, jak dzwonią, to pytam o nr NIP i proponuję
    wystawienie faktury za konsultację. Skąd niby mężczyzna ma wiedzieć ile
    ma dzieci?

    Dogbert