  • Data: 2003-07-07 01:20:23
    Temat: mBankowe pytania
    Od: e...@p...wprost.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam czytałem troche archiwum tej grpy ale i tak mam troche pytan.

    1.założylem konto w Mbanku eKonto i Emax..i teraz chcialem załozyc Ekonto w
    Lukasie ma stronie... https://bank.lukas.com.pl/wniosek/ a tam pyta mnie o 2
    czlonowy nr konta a Mbank przeciez ma 26 cyfrowy nr konta :( bez zadnych kresek
    i dzikich weży.

    2.drugie pytanko dotyczy jak robic przelewów np z PKO do MBANKu? jak podawac nr
    konta? wiem ze konto mbank ma postac XX11402004XXXXXXXXXXXXXXXX ale chyba w PKO
    trzeba podac inaczej i z kreskami? :(

    3.po czym poznam ze Mbank otrzymal spowrotem podpisana umowe ? (czyli konto
    bedzie mialo pelne własciowaci czyli bede mógł zarzadac karty visa i listy
    jednorazowych haseł przez Mlinie:)

    Pozdrawiam i dziekuje za poswiecony Bankowemu Lamerowi czas.