  • 1. Data: 2008-10-02 09:07:31
    Temat: mBank źle policzył odsetki...
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Zaglądam dzisiaj do mBanku a tu ZONK! - na jednym z eMAXów
    saldo -0.05 PLN. Korekta odsetek. O co biega?

    Faktycznie w sierpniu wrzuciłem "na chwilę" na to konto
    pewną sumę, potem wycofałem. We wrześniu naliczyło się
    kilkadziesiąt groszy odsetek, to przelałem je na eKonto.
    A tu taki numer...

    Policzyłem odsetki ręcznie - rzeczywiście, było naliczone
    o 5 groszy za dużo... "Komputer się pomylił" czy co?
    Ciekawe, jak zareagują na niedozwolone ujemne saldo,
    które sami spowodowali :-P

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 2. Data: 2008-10-02 09:11:40
    Temat: Re: mBank źle policzył odsetki...
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 02 Oct 2008 09:07:31 +0000, Piotr Auksztulewicz napisał(a):

> [...]
    > o 5 groszy za dużo... "Komputer się pomylił" czy co?
    > Ciekawe, jak zareagują na niedozwolone ujemne saldo,

    Wpłać bo kilka złotych bo będą kłopoty.

    Odsetki za sierpień były liczone w nocy z piątku na sobotę 29/30.08 z
    założeniem, że do końca miesiąca nie wypłacisz. Ty wypłaciłeś więc teraz
    korygują. Ten bank tak ma zawsze gdy koniec miesiąca wypada w weekend lub
    święto.

  • 3. Data: 2008-10-02 13:27:17
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w

    > Wpłać bo kilka złotych bo będą kłopoty.

    Jakie kłopoty ?

  • 4. Data: 2008-10-02 14:31:09
    Temat: Re: mBank Ľle policzył odsetki...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Oct 2008 15:27:17 +0200, w <gc2imh$jsv$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w

    > Jakie kłopoty ?

    Chata pod młotek ;p.

  • 5. Data: 2008-10-02 16:16:16
    Temat: Re: mBank ???????????????????????
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Neko pisze:

    > Jakie k?opoty ?

    Ponoc mBank kogos tam po sadach ciagnal, za dwa grosze na minusie :)

    --
    Nowy-Sacz Ogloszenia Drobne
    www.ogloszenia.nowy-sacz.pl

  • 6. Data: 2008-10-03 08:10:10
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał

    > Ponoc mBank kogos tam po sadach ciagnal, za dwa grosze na minusie :)

    Ostatni mialem klienta ktory dostal komornika za 3 grosze
    na minusie skonsolidowanego kredytu. Ze SKOKu Stefczyk.

    Jednak w mBanku trza by bylo dlugo ten debet niedozwolony
    pielegnowac, aby poszli z tym do sądu. :)

    Neko