  • 1. Data: 2008-10-02 07:54:51
    Temat: upadlosci polskich bankow - czy beda
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    cos ostatnio przebakuje sie w prasie
    o mozliwosciach upadkow polskich bankow
    co o tym myslicie ?

  • 2. Data: 2008-10-02 08:17:28
    Temat: Re: upadlosci polskich bankow - czy beda
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    tomek pisze:
    > cos ostatnio przebakuje sie w prasie
    > o mozliwosciach upadkow polskich bankow
    > co o tym myslicie ?
    Link?
    KJ

  • 3. Data: 2008-10-02 08:32:30
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 02 Oct 2008 10:17:28 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Link?

    Rzepa coś tam zatrzeszczała

    http://www.rp.pl/
    artykul/2,199004_Nie_wszystkie_polskie_banki_przetrw
    aja.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2008-10-02 08:55:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Rzepa coś tam zatrzeszczała
    >
    > http://www.rp.pl/
    > artykul/2,199004_Nie_wszystkie_polskie_banki_przetrw
    aja.html

    Ale tam o "upadku" raczej nic nie ma.
    KJ

  • 5. Data: 2008-10-02 09:05:23
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 02 Oct 2008 10:55:03 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    aja.html

    > Ale tam o "upadku" raczej nic nie ma. KJ

    Liczy się dramatyczny tytuł:
    http://www.rp.pl/okladki/b_7_8132.jpg

  • 6. Data: 2008-10-02 09:08:36
    Temat: Fala tsunami
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "tomek" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > cos ostatnio przebakuje sie w prasie
    > o mozliwosciach upadkow polskich bankow
    > co o tym myslicie ?
    Zanim fala tsunami dotrze przez Atlantyk do Europy - troche potrwa.
    Fala wyplynie jesli w piatek Izba Reprezentantow USA nie zatwierdzi
    senackiej srodowej uchwaly.
    Na logike - powinna nie zatwierdzic, jesli reprezentranci narodu sa
    rzeczywiscie reprezentantami interesow Narodu, tzn. zwyklych Amerykanow. Ale
    jesli sa oni wylacznie reprezentantami pazernych bankierow - to zatwierdza!
    Mysle, ze wlasnie dzis bankierzy ich przekupuja.
    Zreszta nie musza wszystkich, tylko tych co sa najbardziej przeciw.
    Reasumując: w interesie przecietnego Amerykanina jest, zeby Izba
    Reprezentantow nie zatwierdzila uchwaly senackiej. Bo to zezre OGROMNA ilosc
    podatkow przecietnego Amerykanina.
    Natomiast w interesie Polski jest - zeby zatwierdzila.
    Apele rzadow i ministrow unioeuropejskich, japonskich i innych - do rzadu
    USA - o zatwierdzenie planu dofinansowania bankow - gdybym byl obywatelem
    amerykanskim - uznalbym za wyjatkowo obrzydliwe. Dlaczego - pomyslalbym
    sobie - ja Amerykanin mam ratowac nie tylko swoich pazernych bankierow ale
    rowniez nie mniej pazernych bankierow Europy. A niech sobie bankrutuja w
    cholere!.
    Jesli padnie system bankowy na lopatki, to z popiolow wyloni sie Feniks.
    Narodzi sie nowy lepszy system bankowy, a bankierzy przynajmniej na 20 lat
    zapamietaja nauczke, ze nie warto byc zbyt pazernym, bo mozna wszystko
    stracic. Jak przyslowiowa baba, co posylala meza rybaka do zlotej rybki i
    chciala miec coraz to wiecej, wiecej i wiecej.

    Pester

  • 7. Data: 2008-10-02 13:28:21
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "tomek" <k...@p...onet.pl> napisał

    > cos ostatnio przebakuje sie w prasie
    > o mozliwosciach upadkow polskich bankow
    > co o tym myslicie ?

    O upadlosciach nic nie wiem.
    Ale od paru dni Polbank ciut kombinuje
    przy hipotekach i bardziej im ręka drzy. :)

    Neko

  • 8. Data: 2008-10-02 13:55:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Neko pisze:
    [...]

    > Ale od paru dni Polbank ciut kombinuje
    > przy hipotekach i bardziej im ręka drzy. :)

    To znaczy?
    KJ

  • 9. Data: 2008-10-02 14:07:48
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    --

    > To znaczy?
    > KJ
    Brałem u nich kredyt w pażdzierniku 2007. Dostałem marże 1,00(chf) prowizja
    0% i za wizyte rzeczoznawcy 200zł bodajże.
    A dzisiaj wg ich cennika miałbym marże 1,80, prowizja 1,5%, wycena 500zł
    i wizyta rzeczoznawcy 200zł.
    Jak widac z powyższego aktualnie znacznie podnieśli cene kredytów.

    Krzysiek

  • 10. Data: 2008-10-02 14:39:49
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > 500zł i wizyta rzeczoznawcy 200zł.
    > Jak widac z powyższego aktualnie znacznie podnieśli cene kredytów.

    Bardziej tez przyglądają sie wnioskom i jeszcze bardziej zwlekaja
    z przelewami.