  • 1. Data: 2008-10-02 07:47:10
    Temat: BGŻ jedna wielka ściema 8,5%=5,66%
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    BGŻ sobie ładnie poleciał z tą lokatą
    np. aby założyć lokatę na 1000zł, na konto zwykłe trzeba wpłacić 500zł

  • 2. Data: 2008-10-02 08:09:14
    Temat: Re: BGŻ jedna wielka ściema 8,5%=5,66%
    Od: "mnemotechnik" <c...@g...pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > BGŻ sobie ładnie poleciał z tą lokatą
    > np. aby założyć lokatę na 1000zł, na konto zwykłe trzeba wpłacić 500zł

    Czytaj ze zrozumieniem!
    "3. Co najmniej 50% środków ulokowanych na Lokacie Bogatej muszą stanowić
    nowe środki"
    Czyli lokata nie może być założona w całości (a jedynie w 50%) ze środków
    ulokowanych w banku do dnia 25 września 2008.
    Cały 1000zł jest oprocentowany na 8,5% bez żadnych gwiazdek.

  • 3. Data: 2008-10-02 15:21:54
    Temat: BGŻ jednak 8,5% !!!
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "mnemotechnik" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gc1vja$ga0$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ulokowanych w banku do dnia 25 września 2008.
    > Cały 1000zł jest oprocentowany na 8,5% bez żadnych gwiazdek.

    właśnie wróciłem, nie interesuje mnie czytanie to pani w banku mnie źle
    poinformowała
    sama jeszcze nie zdążyła doczytać

    polbank i mbank wyczyszczony prawie do cna (zabezpieczenie ew. zakupów)