  • 1. Data: 2004-02-29 19:16:56
    Temat: mBank-średnie wpływy -komunikat w serwisie transakcyjnym
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!
    Dziś zobaczyłem w serwisie transakcyjnym komunikat o średniej wysokości
    wpływów na rachunek i zachętę do złożenia wniosku o kredyt odnawialny.Data
    wygaśnięcia komunikatu 27-02-2004.
    Moje pytania w związku z tym:
    1.Czy warto składać wniosek o kredyt odnawialny na podstawie wpływów na
    rachunek i czy przyznanie kredytu jest wtedy "bezproblemowe";)?
    2.Czy w przyszłym miesiącu(jeśli nie wystąpię o kredyt odnawialny) zmieni się
    komunikat (nowa wartość średnich wpływów -uwzględnione wpływy w marcu)?
    3.Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów przeszedł taką procedurę wnioskowania o
    kredyt odnawialny w mbanku(od komunikatu w serwisie do przyznania kredytu)?
    Jakie są Wasze opinie o całej procedurze?
    P.S.Wiem,że o komunikatach dotyczących średnich wpływów na rachunek było już
    w styczniu :) ale proszę o opinię głównie osoby,które próbowały otrzymać
    kredyt w ten sposób i teraz już mają załatwione wszystkie formalności.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl