  • 1. Data: 2004-02-29 15:57:00
    Temat: Czy Eorobank jest wiarygodny???
    Od: PiotrekPoznań <K...@i...pl>

    Byłem na ich stronie internetowej i nie za wiele sie dowiedziałem. Wiem, że załozył
    go P. Łukasiewicz. Jeszcze pamiętam P. Bykowskiego... Mam pewne obawy, bo oferują
    dobre oprocentowanie depozytów złotowych; i w zw. z tym mam myśl taką: czy nie
    strace na swojej pazerności etc. i bank upadnie.
    Prosze o odpowiedzi.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-29 16:14:07
    Temat: Re: Czy Eorobank jest wiarygodny???
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PiotrekPoznań <K...@i...pl> wrote:
> [...]
    > depozytów złotowych; i w zw. z tym mam myśl taką: czy nie strace na
    > swojej pazerności etc. i bank upadnie. Prosze o odpowiedzi. --

    A ile chcesz tych odpowiedzi? Porownywania Lukasiewicza z Bykowskim to jakas
    potwarz dla tego pierwszego ;)
    Wyjasniajac twoje watpliwosci - nie masz sie co bac.

  • 3. Data: 2004-03-01 07:44:08
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "PiotrekPoznań" <K...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    obawy, bo oferują dobre oprocentowanie depozytów złotowych; i w zw. z tym
    mam myśl taką: czy nie strace na swojej pazerności etc. i bank upadnie.

    Łukasiewicz, to ten od Lukasa, więc nie ma się czego obawiać.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-03-01 09:44:40
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > mam myśl taką: czy nie strace na swojej pazerności etc. i bank upadnie.
    >
    > Łukasiewicz, to ten od Lukasa, więc nie ma się czego obawiać.

    :-)
    Ja pamiętam teksty z rozmowy rekrutacyjnej w Eurobanku. Z czym państwu
    kojarzy się Eurobank? To to mówię wprost - z Łukasiewiczem. Następnie 20
    minut wychwalania Łukasiewicza serwowane przez ekipę z Departamentu
    Rekrutacji. Jaki to on dobry i mądry, miał tyle kasy i mógł wyjechać do
    ciepłych krajów i żyć dostatnie, a on jednak w swej dobroduszności zechciał
    być jeszcze lepszy i otworzył bank, aby ludzie mogli w nim pracować. Jako
    żywo skojarzyło mi się to:

    Telewizja radziecka kręci film o dobroci Stalina.
    Do Stalina podchodzi dziecko:
    - Wujek! Daj cukierka!
    Stalin:
    - Spier.....!
    W tym momencie kamera najeżdża na wielką planszę z napisem:
    A MÓGŁ ZABIĆ!!!

    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-03-01 12:29:37
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c1uq6r$9eb$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Tomasz Waszczynski z adresu <w...@w...org> napisał(a):

    > Łukasiewicz, to ten od Lukasa, więc nie ma się czego obawiać.

    ??? Czemu to taka gwarancja?

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"

  • 6. Data: 2004-03-01 13:19:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    woy <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> > ??? Czemu to taka
    gwarancja?

    Bo Lukas Bank radzi sobie zaje****, wiec istnieje duze prawdopodobienstwo,
    ze powtorzy sukces. No i troche kasy ma, wiec tak szybko jesli mialby upasc,
    nie upadnie ;)

  • 7. Data: 2004-03-01 23:06:34
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c1va1a$5qo$1@taurus.webcorp.pl...

    > ??? Czemu to taka gwarancja?

    Bo gość jest nastawiony na robienie kasy, a nie wałów, czego przykładem jest
    Lukas.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-03-01 23:22:38
    Od: "Marek" <d...@o...pl>

    > Bo gość jest nastawiony na robienie kasy, a nie wałów, czego przykładem
    jest
    > Lukas.
    Z calym szacunkiem dla pana lukasiewicza ale najwazniejsze chyba w tym
    przypadku jest przynaleznosc do bankowego fundusz gwarancyjnego. A tak na
    marginesie to w eurobanku to narazie sie niezly burder ( patrzac z pozycji
    klienta).

  • 9. Data: 2004-03-01 23:27:35
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jest
    > Z calym szacunkiem dla pana lukasiewicza ale najwazniejsze chyba w tym
    > przypadku jest przynaleznosc do bankowego fundusz gwarancyjnego.

    Hm, ja tam wole stabilnego właściciela, który wie co robi niż BFG i straty
    jak w KB.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-03-02 08:44:55
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c1vda0$qou$2@news.onet.pl,
    niejaki(a): Michał 'Amra' Macierzyński z adresu
    <m...@p...pl> napisał(a):

    > Bo Lukas Bank radzi sobie zaje****, wiec istnieje duze
    > prawdopodobienstwo, ze powtorzy sukces.

    Ale ZTCW Łukasiewicz sprzedał Lukas Bank już parę lat temu i dzisiejszy
    sukces tego banku do średnia jego zasługa. Zwłaszcza że pamiętam, skąd
    wziął się Łukasiewicz w tym banku, jak działał on za jego kadencji i
    jakie były początki jego 'bankowej' kariery i dzisiejszego kapitału.

    > No i troche kasy ma, wiec tak
    > szybko jesli mialby upasc, nie upadnie ;)

    Zdziwiłbyś się, jakie cuda mogą zdziałać operatywni inspektorzy GINB ;-)