  • 11. Data: 2006-09-06 12:40:25
    Temat: Re: [mBank] kredyt hipoteczny - dziwna sprawa
    Od: "Menek" <m...@o...pl>

    "gg" <d...@d...d.> wrote in message
    news:edmbge$oqa$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli generalnie jesteś zadowolony?

    Generalnie usatysfakcjonowany jestem informacją od
    Grupowiczów, jakiej mi brakowało ze strony mBanku. Bank po
    prostu przysłał nowy harmonogram bez słowa wyjaśnienia
    gdziekolwiek. Z drugim się już jakieś pisemko pojawiło. Pod
    linkiem od Jacka P. sprawdzilem sobie zmianę LIBORu i się
    okazało, że zwiększył się on o te 0,6 od momentu wzięcia
    przeze mnie kredytu. Zatem czy w mBanku czy innym banku
    podzieliłbym ten sam los. A jeśli sytuacja będzie się
    powtarzać trzeba będzie pomyśleć o refinansowaniu.

    > Był kiedyś taki kawał o Feliksie Dzierżyńskim... z pointą
    "...a mógł
    > zabić..."
    > ;)

    :) Co ja poradze, że mam takie podejście do życia?

    > pozdrawiam

    Ja również :)

    --
    Menek

  • 12. Data: 2006-09-06 12:55:01
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Menek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okazało, że zwiększył się on o te 0,6 od momentu wzięcia
    > przeze mnie kredytu. Zatem czy w mBanku czy innym banku

    Czyli na razie jednak uczciwe podejście... Ciekawe czy tak samo szybko
    będą obniżać % przy spadku Liboru.
    Z ciekawości zapytam. Jak długo trwały formalności z uruchomieniem
    kredytu?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 13. Data: 2006-09-06 13:44:32
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 6 Sep 2006 14:55:01 +0200, w <edmgbs$16v$1@atlantis.news.tpi.pl>, "gg"
    <d...@d...d.> napisał(-a):

    > Czyli na razie jednak uczciwe podejście... Ciekawe czy tak samo szybko
    > będą obniżać % przy spadku Liboru.

    Czemu mnie wydaje się, że znam odpowiedź ;)

  • 14. Data: 2006-09-06 17:47:09
    Od: "Menek" <m...@o...pl>

    "gg" <d...@d...d.> wrote in message

    > Z ciekawości zapytam. Jak długo trwały formalności z
    uruchomieniem
    > kredytu?

    3.12.2005 Umowa przedwstępna.
    5.12.2005 złożenie wniosku i niezbędnych dokumentów.
    29.12.2005 decyzja z banku o przyznaniu kredytu
    4.01.2006 podpisanie umowy kredytowej
    12.01.2006 notariusz
    17.01.2006 wypłata środków

    --
    Pozdrawiam,
    Menek

  • 15. Data: 2006-09-06 18:10:45
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    ja nie wiem czym sie tak podniecacie. jak w kazdej gospodarce
    kapitalistycznej byl czas siewow i jest czas zniw...
    i skosza tyle plonow, az zapelni sie elewator, wiadomo - pole sie troche
    przerzedzi. wtedy znowu zacznie sie czas zasiewu :)
    obserwujcie przyrode, a nie bedziecie zdziwieni.

  • 16. Data: 2006-09-09 08:18:17
    Od: Populares <n...@g...pl>

    "Jacek P." wrote:

    > Czyli, jak widać, nie ma co dramatyzować, bo oprocentowanie 3,5% nie jest
    > jakoś szokująco wysokie.

    Zależy przy jakiej kwocie na ile lat.
    Przy 300 000 zł na 35 lat różnica oprocentowania 0,5 pkt. to dużo
    pieniędzy.

  • 17. Data: 2006-09-12 14:18:52
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - dziwna sprawa
    Od: "Sevi" <w...@w...pl>

    Witam,

    wlasnie jestem po rozmowie z Multibankiem, Baniem MIllenium, PKO BP i
    DOM Bankiem. Zaniepokoilo mnie to ze w kazdym banku LIBOR okresalny na
    3-miesieczny byl inny tzn:
    MULTI BANK - 1,52%
    MILLENIUM 1,52%
    DOM BANK - 1,39%
    PKO BP - 1,75%

    Na pytanie skad te roznice uslyszalem, ze sa jakies wewnetzne
    procedury. Jakie procedury zastanawiam sie? Przeciez LIBOR jest
    ustalany niezaleznie, tak myslalem do tej pory, co wy na to?

    Sevi