  • 1. Data: 2006-09-04 12:36:46
    Temat: Kredyt pod zastaw mieszkania wlasnosciowego?
    Od: "MrTriada" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    pytanko - czy sa banki/instytucje finansowe ktore sa w stanie udzielic kredytu
    pod zastaw mieszkania własnosciowego nie posaidajacego hipoteki i ksiegi
    wieczystej?Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz

    pzdr
    MrTriada

  • 2. Data: 2006-09-04 16:34:23
    Temat: Re: Kredyt pod zastaw mieszkania wlasnosciowego?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    MrTriada napisał(a):
    > pytanko - czy sa banki/instytucje finansowe ktore sa w stanie udzielic kredytu
    > pod zastaw mieszkania własnosciowego nie posaidajacego hipoteki i ksiegi
    > wieczystej?

    a co masz na myśli?

    KG

  • 3. Data: 2006-09-04 17:05:55
    Od: m...@p...onet.pl

    > a co masz na myśli?
    >
    > KG

    w prawie każdym opisie kredytu danego banku widze ze warunkiem jest wpis do
    ksiegi i wejcie na hipoteke - co w moim wypadku nie jest mozliwe- jest to
    mieszkanie wlasnosciowe spoldzielcze - bez ksiegi,hipoteki i wykupionego gruntu
    od spoldzielni..

  • 4. Data: 2006-09-05 09:38:21
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu m...@p...onet.pl porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > mieszkanie wlasnosciowe spoldzielcze - bez ksiegi,hipoteki i wykupionego gruntu
    To zaloz ksiege wieczysta i po klopocie
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-09-05 10:53:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    m...@p...onet.pl writes:

> [...]
    > mozliwe- jest to mieszkanie wlasnosciowe spoldzielcze - bez
    > ksiegi,hipoteki i wykupionego gruntu od spoldzielni..

    To załóż księgę na to mieszkanie - gruntu nie trzeba wykupywać...

    MJ

  • 6. Data: 2006-09-05 11:47:47
    Od: "MrTriada" <m...@p...onet.pl>

    Tak tylko to nie takie tanie z tego co sie orientuje - ok 1/20 wartosci chyba
    +koszty czyli w sumie prawie 1/10 wartosci?Wiec spory wydatek jak dla operacji
    ktora ma posluzyc wzieciu kredyty w kwote 30-40 tys..a ile czasu moze trwac
    taka operacja wpisu do ksiegi?

  • 7. Data: 2006-09-05 13:07:58
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    MrTriada napisał(a):
    > Tak tylko to nie takie tanie z tego co sie orientuje - ok 1/20 wartosci chyba
    > +koszty czyli w sumie prawie 1/10 wartosci?

    założenie księgi? 60 zł

    > a ile czasu moze trwac taka operacja wpisu do ksiegi?

    kilka tygodni, miesięcy - zależy od sądu

    KG

  • 8. Data: 2006-09-05 13:36:04
    Od: m...@p...onet.pl

    niesmialo zapytam - jestes pewny? bo np wiem ze w nowo budowanych przez
    spoldzielnie taka impreza wacha sie w granicach 2-3 tys w zaleznosci od metrazu
    i wartosci mieszkania..

  • 9. Data: 2006-09-05 14:27:49
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    m...@p...onet.pl napisał(a):
    > niesmialo zapytam - jestes pewny? bo np wiem ze w nowo budowanych przez
    > spoldzielnie taka impreza wacha sie w granicach 2-3 tys w zaleznosci od metrazu
    > i wartosci mieszkania..

    art.44 ust.1 pkt 1 ustawy z 28 lipca 2005 roku o kosztach sądowych w
    sprawach cywilnych
    do tego za wpis spółdzielczego prawa do lokalu - 200 zł

    KG

  • 10. Data: 2006-09-05 15:19:53
    Od: "MrTriada" <m...@p...onet.pl>

    Ok dzieki wielkie za odpowiedz!!