  • 1. Data: 2006-09-04 17:06:05
    Temat: Lloyds
    Od: "Artur" <w...@n...pl>

    Witam pisze w imieniu kolegi wrócił z pracy w Anglii tam przelewali mu
    pieniądze na konto Lloyds TSB Bank - przynajmniej ma taką kartę - no i teraz
    czy jest gdzieś w Polsce jakiś oddział tego banku ?
    Jak ewentualnie może wypłacć pieniądze ?
    A może jakiś Polski bank z nimi wspólpracuje

    Dzięki

  • 2. Data: 2006-09-04 17:42:39
    Temat: Re: Lloyds
    Od: "Maciej Wójcik" <wmaciej.N.O.@.S.P.A.M.post.pl>

    > Witam pisze w imieniu kolegi wrócił z pracy w Anglii tam przelewali mu
    > pieniądze na konto Lloyds TSB Bank - przynajmniej ma taką kartę - no i
    > teraz czy jest gdzieś w Polsce jakiś oddział tego banku ?
    Nie ma.

    > Jak ewentualnie może wypłacć pieniądze ?
    A jak tam wypłacał?

    > A może jakiś Polski bank z nimi wspólpracuje
    Pewnie kilka współpracuje. Ale dla niego to jest raczej bez znaczenia.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 3. Data: 2006-09-04 17:50:56
    Od: "Artur" <w...@n...pl>

    > Nie ma.

    > A jak tam wypłacał?

    > Pewnie kilka współpracuje. Ale dla niego to jest raczej bez znaczenia.
> [...]

    Zapomniałem dodać że jest w Polsce
    czy może wypłacic normalnie z bankomatu ?
    Jeśli tak to czy zostanie pobranajakś prowizja
    sorry ale totalnie sie na tym nie znam

  • 4. Data: 2006-09-04 18:15:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Artur"
    > Zapomniałem dodać że jest w Polsce
    > czy może wypłacic normalnie z bankomatu ?
    > Jeśli tak to czy zostanie pobranajakś prowizja
    > sorry ale totalnie sie na tym nie znam

    pewnie ze moze - tylko o prowizji decyduje jego bank a nie nasz
    bankomat
    *** blad ***

  • 5. Data: 2006-09-04 18:33:11
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    tez ma karte lloydsa.
    jak bys poszukal na ich stornce to bys wszystko wiedzial.
    ale jak nie znasz jezyka albo jestes zbyt leniwy to ci tym razem podpowiem.
    limit dzienny taki sam jak w uk minimalnie 200Ł a prowizja od 200Ł to 3ł
    wiec pewnie jest 1,5%% ale nie pamietam jakie minimum.
    maciej

  • 6. Data: 2006-09-05 05:31:38
    Od: "Artur" <w...@n...pl>

> [...]
    > limit dzienny taki sam jak w uk minimalnie 200Ł a prowizja od 200Ł to 3ł
    > wiec pewnie jest 1,5%% ale nie pamietam jakie minimum.

    Nie znam języka ang - dzięki wielkie