  • 1. Data: 2006-09-04 18:30:21
    Temat: Re: pracownica banku wybrała emerytom pieniądze z konta
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:edhvef$ssl$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Emeryci wyjeżdżając z kraju zastrzegli w banku, by nie wystawiał karty. Po
    > powrocie stwierdzili, że z konta zgineło 100 tys. zł. Dochodzenie
    > ustaliło,
    > że to pracownica za pomocą ich karty wybierała z bankomatu ich pieniądze.
    > Nie mogę zrozumieć jak mogła pobrać, skąd znała PIN.
    > Czy może ktoś mnie uświadomić?

    W czym problem ? Możesz naświetlić więcej, jaki bank itd.

    Skoro nie było dla niej problemem wyrobić kartę to i pin otrzymała.

    Ciekawostką jest natomiast to, że ciężko będzie teraz reklamować
    kilkadziesiąt wypłat kartą. Swoją drogą to biedni emeryci powinni
    trzymać taką kasę na byle lokacie właśnie na okoliczność buszowania
    po koncie (jakby IM karta zginęła). Kartą z lokaty nie da rady wypłacić
    (AFAIK).

    Rozwiń temat (albo giń trolu)

    Dawidek

  • 3. Data: 2006-09-04 20:02:06
    Od: "piotr'ek" <p...@g...pl>

    > Nie mogę zrozumieć jak mogła pobrać, skąd znała PIN.
    > Czy może ktoś mnie uświadomić?

    1. PIN przyszedł do banku.
    2. Pani ta siedziała przy drukowaniu PIN-ów.

    *piotr'ek*

  • 4. Data: 2006-09-04 21:16:53
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Nie mogę zrozumieć jak mogła pobrać, skąd znała PIN.

    1. korespondencje z bankiem własciciele konta mogli odbierać w oddziale i
    zrobiła to za nich pracownica banku
    2. pracownica mogła zmienić adres do wysłania Pinu na swój adres

  • 5. Data: 2006-09-05 09:15:34
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobiła to za nich pracownica banku
    > 2. pracownica mogła zmienić adres do wysłania Pinu na swój adres

    Dotyczyło to PKO BP w Suwałkach
    http:wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8488384,wiadomosc
    i.html
    Dalej nie rozumię jak pozyskała PIN, bo przy przesyłaniu kolejnych kart nie
    zmienia się PIN .
    Majka

  • 6. Data: 2006-09-05 09:17:25
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

  • 7. Data: 2006-09-05 09:44:07
    Od: m...@g...com

    Majkaa wrote:

> [...]
    i.html
    > Dalej nie rozumię jak pozyskała PIN, bo przy przesyłaniu kolejnych kart

    Może pin był napisany na karteczce przypiętej do karty? Może w jakiś sposób
    wycyganiła od posiadaczy znajomość PINu?

    p. m.