  • 1. Data: 2006-06-29 11:36:40
    Temat: mBank - konwersja FI - belkowe ?
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    jak wyglada kwestia konwersji miedzy funduszami (np dostepnymi przez
    interfejs mBanku ) ?

    na przyklad mam pewna kwote X ulokowana w funduszach akcyjnych, chce
    wyplacic jakas czesc, rzecz jasna od zysku na wyplaconych udzialach - place
    19 % belkowego

    teraz sytuacja analogiczna : mam pewna kwote X ulokowana w funduszach
    akcyjnych, chce pewna czesc przeniesc na udzialy w funduszach obligacji. czy
    tutaj rowniez place podatek od zysku wypracowanego na FI Akcji ? czy dopiero
    od zysku wypracowanego na obligacjach pozniej ?

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 2. Data: 2006-06-29 11:38:56
    Temat: Re: mBank - konwersja FI - belkowe ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Cyprian Prochot wrote:
    [...]

    > akcyjnych, chce pewna czesc przeniesc na udzialy w funduszach obligacji. czy
    > tutaj rowniez place podatek od zysku wypracowanego na FI Akcji ?
    Tak

    KJ

  • 3. Data: 2006-06-29 11:41:52
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj Cyprian!

    W Twoim liście datowanym 29 czerwca 2006 (13:36:40) można przeczytać:

> [...]

    > na przyklad mam pewna kwote X ulokowana w funduszach akcyjnych, chce
    > wyplacic jakas czesc, rzecz jasna od zysku na wyplaconych udzialach - place

    zawsze i wszędzie 19%, wyjątek mIKE fundusze.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 4. Data: 2006-06-29 11:49:16
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > place
    > 19 % belkowego

    zawsze i wszędzie 19%, wyjątek mIKE fundusze.

    nie zawsze i nie wszedzie, w funduszu parasolowym nie placi sie podatku
    dochodowego
    od zyskow przy konwersji, zaplacisz go dopiero po umorzeniu jednostek

    f.parasolowe wprowadzil niedawno ING

  • 5. Data: 2006-06-29 11:59:28
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > nie zawsze i nie wszedzie, w funduszu parasolowym nie placi sie podatku
    > dochodowego
    > od zyskow przy konwersji, zaplacisz go dopiero po umorzeniu jednostek
    >
    > f.parasolowe wprowadzil niedawno ING

    ok, tak wlasnie myslalem , chcialem tylko podsumowac swoj stan wiedzy.
    piekne dzieki

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 6. Data: 2006-06-29 12:45:16
    Temat: Re[2]: mBank - konwersja FI - belkowe ?
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj RobertS!

    W Twoim liście datowanym 29 czerwca 2006 (13:49:16) można przeczytać:

    > nie zawsze i nie wszedzie, w funduszu parasolowym nie placi sie podatku
    > dochodowego
    > od zyskow przy konwersji, zaplacisz go dopiero po umorzeniu jednostek

    > f.parasolowe wprowadzil niedawno ING

    a jaki był nagłówek pytającego? mbank fundusze - tam nie ma
    parasolowych w wersji ING, są parasolowe wcześniejsze mbank stabilny i
    mbank agresywny a 19% płaci się, ponieważ nie ma wydzielonych
    subfunduszy.

    Najbliższa szansa na mbankowy fundusz bez 19% może stanowiść fundusz
    parasolowy Union Investment lub KBC, o ile będzie w ofercie mbanku.

    A jakby pytający jasno sprecyzował, że w ogóle szuka obejścia to ma
    jeszcze supermakety funduszy w ubezpieczeniach kapitałowy Aegon itp.
    itd.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 7. Data: 2006-06-29 20:50:21
    Temat: Re: Re[2]: mBank - konwersja FI - belkowe ?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "oboista" <j...@p...onet.pl> wrote in message
[...]

    Jarku, bez przesady z tym trzymaniem się tematu wątku.
    Ja zawsze się cieszę jak dowiem się tutaj czegoś nowego, oczywiście związanego z
    tematem wątku a tutaj Robertowi nie mozna nic zarzucić.

    Uzupełniając to do 11 sierpnia w prasolowym ING promocja - bez opłat za nabycie.
    Ale to chyba temat na nowy wątek...

    TomekD