  • 1. Data: 2009-10-02 11:17:32
    Temat: mBank i InPost
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Dostałem dziś przesyłkę z mBanku za pośrednictwem InPostu. Od dawna
    współpracują ze sobą?

    Koperta ekologiczna (szara) oraz żółty znaczek InPostu z hologramem plus
    naturalnie elegancki kawałek stali. :)

  • 2. Data: 2009-10-02 17:24:59
    Temat: Re: mBank i InPost
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 13:17, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > naturalnie elegancki kawałek stali. :)

    To jeden z najlepszych, obok kratki w samochodzie i "jednoosobowej
    DG", znamiennych przykładów polskiej rzeczywistości gospodarczo-
    społecznej !

  • 3. Data: 2009-10-02 22:24:54
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    szczurwa pisze:

    > To jeden z najlepszych, obok kratki w samochodzie i "jednoosobowej
    > DG", znamiennych przykładów polskiej rzeczywistości gospodarczo-
    > społecznej !

    Mam DG, mam kratkę, tylko z Inpostu nie korzystam ;-) Ale w pełni się
    zgadzam, z Twoją opinią

  • 4. Data: 2009-10-02 22:39:34
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 2 Paź, 19:24, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > To jeden z najlepszych, obok kratki w samochodzie i "jednoosobowej
    > DG", znamiennych przykładów polskiej rzeczywistości gospodarczo-
    > społecznej !

    Widzę absurd w kawałku stali albo kratce w samochodzie. Ale co
    dziwnego jest w jednoosobowej DG? Pytam całkiem poważnie.

  • 5. Data: 2009-10-02 22:46:02
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    m1ch4l.j pisze:

    > Widzę absurd w kawałku stali albo kratce w samochodzie. Ale co
    > dziwnego jest w jednoosobowej DG? Pytam całkiem poważnie.
    Dodatkowe PITy, dodatkowe konta, dodatkowy ZUS (odliczany na koniec
    roku). Czym DG różni się od normalnej działalności osoby fizycznej?
    Takie same przychody, rozchody itp.

  • 6. Data: 2009-10-02 22:53:27
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 3 Paź, 00:46, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Dodatkowe PITy, dodatkowe konta, dodatkowy ZUS (odliczany na koniec
    > roku). Czym DG różni się od normalnej działalności osoby fizycznej?
    > Takie same przychody, rozchody itp.

    Racja :) Że też sam na to nie wpadłem... Będę musiał z czystej
    ciekawości sprawdzić jak to wygląda w innych krajach.

  • 7. Data: 2009-10-03 00:07:11
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 3 Paź, 00:39, "m1ch4l.j" <m...@g...com> wrote:

    > Widzę absurd w kawałku stali albo kratce w samochodzie. Ale co
    > dziwnego jest w jednoosobowej DG? Pytam całkiem poważnie.

    Ta forma prawna nadużywana jest do karykaturalnych rozmiarów przez
    tzw. pracodawców w celu przerzucenia na pracowników kosztów rygorów
    zatrudnienia wynikających z kodeksu pracy. A co gorsza, przerzucenia
    na nich odpowiedzialnosci. Mało kto z tych etatowych "biznesmenów" ma
    świadomość, ze prawnie za swoje wyczyny w pracy odpowada na tych
    samych zasadach jak np. Orlen czy Orange. Przebudzenie bywa czasem
    bardzo bolesne, dotkliwe i kosztowne.

  • 8. Data: 2009-10-03 00:12:38
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 3 Paź, 00:24, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Mam DG, mam kratkę, tylko z Inpostu nie korzystam ;-) Ale w pełni się
    > zgadzam, z Twoją opinią

    Ja korzystam ze wszystkich tych trzech absurdów, drapiąc się w głowę,
    w jakim kraju przyszło mi żyć. Nie wiem, który operator pocztowy
    obsługuje Neste, ale co miesiąc przychodzi stamtąd faktura + gruby
    notatnik-wypełniacz, tak, aby koperta trzymała przepisową wagę. Już mi
    się koncepty pokończyły, co mam mówic cudzoziemcom, kiedy pytają, po
    choleremi ta kratka w aucie osobowym. Szczęka opada im do podłogi,
    kiedy dowiadują się, że w Polsce mondeo, alfa czy audi to marki
    pojazdów ciężarowych...

  • 9. Data: 2009-10-03 11:18:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 2 Oct 2009 17:12:38 -0700 (PDT), szczurwa <s...@g...com>
    wrote:

    >Nie wiem, który operator pocztowy
    >obsługuje Neste, ale co miesiąc przychodzi stamtąd faktura + gruby
    >notatnik-wypełniacz,
    W Szczecinie Neste przesyla FV bez zadnych wypelniaczy.

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl

  • 10. Data: 2009-10-03 12:35:46
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik szczurwa napisał:

    > Mało kto z tych etatowych "biznesmenów" ma
    > świadomość, ze prawnie za swoje wyczyny w pracy odpowada na tych
    > samych zasadach jak np. Orlen czy Orange. Przebudzenie bywa czasem
    > bardzo bolesne, dotkliwe i kosztowne.

    A nawet jak ma świadomość, ale pracodawca nie daje wyboru co do formy
    zatrudnienia, to wtedy co - ma zdechnąć z głodu?

    Przemek