  • 1. Data: 2009-10-01 19:50:59
    Temat: OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Open Finance, lokata optymalna - znów można założyć dowolna ilość lokat.
    Niestety teraz to juz tylko 6.57%
    http://lokaty.open.pl/form1/93/

  • 2. Data: 2009-10-01 20:49:05
    Temat: Re: OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "JanKo" news:ha316v$eu7$1@inews.gazeta.pl

    > Open Finance, lokata optymalna - znów można założyć dowolna ilość lokat.
    > Niestety teraz to juz tylko 6.57%
    > http://lokaty.open.pl/form1/93/

    Było! :)
    A co do tego niestety - trzeba brać jak dają ;)

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-10-02 08:14:33
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 1 Paź, 22:49, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "JanKo"news:ha316v$eu7$1@inews.gazeta.pl

    > Było! :)
    > A co do tego niestety - trzeba brać jak dają ;)
    >
    > Pozdrawiam.

    Swoją drogą - czy jest teraz oferta atrakcyjniejsza poza OF na 5.25
    czy Eurobankiem 5.30, jesli chodzi o antybelkowe lokaty?

    michał

  • 4. Data: 2009-10-02 08:41:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Swoją drogą - czy jest teraz oferta atrakcyjniejsza poza OF na 5.25
    > czy Eurobankiem 5.30, jesli chodzi o antybelkowe lokaty?

    BOŚ 8% dla max 3000zł? zanim minie 6 miesięcy trzeba zamknąć
    bo skasują za prowadzenie konta i 8% straci sens o ile nie zmaleje
    http://www.bosbank.pl/index.php?page=2124

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 5. Data: 2009-10-02 08:44:01
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Ale dla wiekszych kwot?

    michał

  • 6. Data: 2009-10-02 09:08:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "mic49"
    a.googlegroups.com

    > Swoją drogą - czy jest teraz oferta atrakcyjniejsza poza OF na 5.25
    > czy Eurobankiem 5.30, jesli chodzi o antybelkowe lokaty?

    Analizę ofert robiłem na szybko - nie ma.
    Eurobank ma zmienne więc zostawiłem na KO oszczędnościowych tylko 10k aby
    nie płacic za rachunek, reszta poszła do OF. Mam nadzieję, że nie będę
    żałował swoich decyzji ;)

  • 7. Data: 2009-10-02 09:21:16
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 2 Paź, 11:08, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "mic49"news:5c65eb6c-c07d-46c7-8b55-14bb0df4d777@o10
    g2000yqa.googlegroups.com

> [...]
    > Eurobank ma zmienne więc zostawiłem na KO oszczędnościowych tylko 10k aby
    > nie płacic za rachunek, reszta poszła do OF. Mam nadzieję, że nie będę

    tyle, że różnica 0.05 procenta jest żadna, a w KO masz wypłatę od
    razu. Skąd twoja decyzja?

    Swoją drogą - mi się jutro kończy lokata wspólna na 7 procent i
    wczoraj poprosiłem via formularz o kontakt w sprawie nowej propozycji
    (po tym, jak naczytałem się na forum, że dają np. pół procent więcej w
    stosunku do normalnej oferty). Konsultant zadzwonił i oferta...
    identyczna z tą, co na stronie.

    Więc - jednak u mnie EB.

    Michał

  • 8. Data: 2009-10-02 09:28:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "mic49"
    .googlegroups.com

    > tyle, że różnica 0.05 procenta jest żadna, a w KO masz wypłatę od
    > razu. Skąd twoja decyzja?

    Ale różnica między zmienne vs. stałe oprocentowanie jest dla mnie istotna.
    Wpłaciłem na 6 - miesięcy i się nie przejmuje czy spadnie czy nie.
    To co będzie zbywało będę przelewał do eurobanku.
    Wsio ;)

  • 9. Data: 2009-10-02 09:43:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mic49 <m...@i...pl> writes:

    g2000yqa.googlegroups.com

    > tyle, że różnica 0.05 procenta jest żadna, a w KO masz wypłatę od
    > razu. Skąd twoja decyzja?

    Ja się jeszcze zastanawiam, ale podejrzewam, że oczekiwanie jest takie,
    ze %% w EB spadną.
    KJ

    --
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 10. Data: 2009-10-02 11:05:41
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja się jeszcze zastanawiam, ale podejrzewam, że oczekiwanie jest takie,
    > ze %% w EB spadną.
    > KJ

    Moze i oprocentowania jeszcze troche spadna, ale nalezy pamietac, ze
    sytuacja dlugo nie wroci do tej sprzed jesieni 2008. Bankom chyba nadal nie
    jest tak latwo znalezc finansowanie za granica, a potrzeby finansowe panstwa
    beda rosly, co oznacza dalsze ssanie kasy przez roznorakie instytucje
    panstwowe, jak np ZUS. Nie lokowalbym na dluzej niz 6-mies. na staly
    procent, gdyz prawdopodobienstwo podwyzki jak i obnizki lokat oceniam na
    50/50.