  • 51. Data: 2008-01-16 13:46:45
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: Marek M. <m...@w...o2.pl>

    On Wed, 16 Jan 2008 14:32:04 +0100, Anna <a...@o...pl>
    wrote:

    >Sugerujesz, że sporadyczne fakty spektakularnego wypełniania
    >_zobowiązań_ są pełnym usprawiedliwieniem _powszechnego niewypełnienia
    >zobowiązań_?

    Niczego takiego nie sugeruję. Sugeruje tylko, że nie masz wystarczającej
    wiedzy, aby móc twierdzić iż (cytuję):
    "ani razu nie zdarzyła im się pomyłka na korzyść klienta"

    >Znaczy co? Niewiele wiem czy moje pieniądze są mi dostępne czy też nie?

    Niewiele wiesz (podobnie jak i ja) o tym, kto zawinił. Tylko tyle
    twierdzę.

    >Nie bądź śmieszny.

    W żadnym punkcie moich wypowiedzi nie starałem się Cię obrażać, a Ty po
    raz kolejny piszesz o mnie, że jestem śmieszny. Jak dla mnie EOT.

    Marek M.

  • 52. Data: 2008-01-16 13:50:31
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Anna pisze:
    [...]

    > Jeśli "skrajną nieufnością" nazywasz wykrywanie sprzeczności w danych to
    > kategorycznie TAK! Ze skrajną nieufnością!

    Jaka jest sprzeczność w otrzymaniu kilku obciążeń z bankomatu?
    KJ

  • 53. Data: 2008-01-16 13:54:24
    Od: Anna <a...@o...pl>

    Marek M. pisze:
    > Niczego takiego nie sugeruję. Sugeruje tylko, że nie masz wystarczającej
    > wiedzy, aby móc twierdzić iż (cytuję):
    > "ani razu nie zdarzyła im się pomyłka na korzyść klienta"

    No wiesz, dotąd myślałam, że jestem wystarczająco kompetentna, by
    wypowiedać się, że mBank jakoś nigdy się nie pomylił na moją korzyść (i
    nie sygnalizował tego) a za to już kilka razy na moją niekorzyść, ale
    może się myliłam. Może ty jesteś bardziej kompetentny by to podważać.

    > Niewiele wiesz (podobnie jak i ja) o tym, kto zawinił. Tylko tyle
    > twierdzę.

    Jak to kto zawinił? mBank obciążąjąc (księgując) moje konto fikcyjnymi
    transakcjami. Kto niby inny za to jest winny? Wisa to księgowała?

    > W żadnym punkcie moich wypowiedzi nie starałem się Cię obrażać, a Ty po
    > raz kolejny piszesz o mnie, że jestem śmieszny. Jak dla mnie EOT.

    Podważasz oczywisty fakt, że mbank powinien a nie weryfikował
    otrzymanych danych, choć można je zweryfikować jednostronnie. Przykro
    mi, jest to śmieszne.

    --
    pzdr

  • 54. Data: 2008-01-16 13:56:06
    Od: Anna <a...@o...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Jaka jest sprzeczność w otrzymaniu kilku obciążeń z bankomatu?

    Taka, że dla karty debetowej była tylko jedna blokada, co jest konieczne
    dla tego typu karty i bez niej transakcja nie byłaby wykonana?

    --
    pzdr

  • 55. Data: 2008-01-16 13:58:46
    Od: "ATj" <a...@n...pl>

    To jest wylacznie problem Visa Europe a nie konkretnego banku. Bo to Visa
    pobrala te multi oplaty automatycznie z rachunkow bankowych a nie bank ! I
    dotyczny wszystkich bankow w Polsce wiec radze wszystkim, ktorzy dokonywali
    wyplat z bankomatow powinni sprawdzic swoje konta. Wlasnie Visa EU podala
    komunikat.

  • 56. Data: 2008-01-16 13:58:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Sty, 13:01, Anna <a...@o...pl> wrote:

    > A tłumaczenia, że to wina VISY jest całkowicie bez sensu. Skorzystałam z
    > VE (właśnie m.in. po to są dla bezpieczeństwa) i mbank pobrał wybraną
    > kwotę kilkanaście razy poniżej dopuszczalnego limitu. A karty te są
    > przecież w czasie rzeczywistym akceptowane i wypłacić poniżej limitu nie
    > można. Zwykłe spychanie winy. Dali ciała w księgowaniu, bo nie powinni
    > do tego dopuścić, choćby Visa i milion razy zduplikowała operacje.

    Kompletnie niepojete jest, jak transakcje mogly zejsc ponizej

    -limitow dizennych
    -limitow miesiecznych
    -limtu ekonta.

    Wszystko co ponizej limitu dziennego powinno isc na jakies konta
    techniczne do wyjasnienia (nawet powstajace jako dodatkowe konto przy
    kliencie - jak konto kredytu gotowkowego) a nie wchodzic na limit
    konta podstawowego

  • 57. Data: 2008-01-16 13:59:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Anna pisze:

    > Taka, że dla karty debetowej była tylko jedna blokada, co jest konieczne
    > dla tego typu karty i bez niej transakcja nie byłaby wykonana?

    Dlaczego blokada jest "wymagana dla obciążenia".
    KJ

  • 58. Data: 2008-01-16 14:03:42
    Od: Anna <a...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > -limitow dizennych
    > -limitow miesiecznych
    > -limtu ekonta.

    W moim przypadku zaksięgowane obciążenia przeproczyły zarówno limit
    ekonta jak i limit dzienny.

    --
    pzdr

  • 59. Data: 2008-01-16 14:05:36
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Acha, pisza, ze nie dotyczy to bankomatow Euronetu.
    > Uwazam, ze powinni kase oddac, a potem sie wozic z Visa, bo inaczej to
    > przez kilka miesiecy beda mieli czarny PR w prasie masowej.

    Naiwnosci moja...
    Oni moga sobie kupic artykuly i co ty na to? Dalej wierzysz w wolna prase w
    Polsce?
    Dobra prase ma ten co ma kase i tyle. Malo to przykladow?
    Wrecz naglowki beda wywyzszac wspanialy mBank jak to sobie doskonale
    poradzil z awaria i zawsze sobie radzil i radzic bedzie... zalozymy sie?:)))

  • 60. Data: 2008-01-16 14:06:08
    Od: Anna <a...@o...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Dlaczego blokada jest "wymagana dla obciążenia".

    To po co jest dokonywana autoryzacja w czasie rzeczywistym? Po co
    istnieją limity konta i karty?

    --
    pzdr