  • 1. Data: 2005-11-08 20:22:47
    Temat: [mBank] No nie, tylko nie stringi...
    Od: "Paweł" <h...@u...salbis.net>

    Wchodze ja sobie dzisiaj do mBanku, potem wychodze i widze to:
    http://qwe.streamcn.pl/~hajto/mb.jpg

    Co jak co, ale propozycja zakupu stringow na stronie banku to chyba lekkie
    przegiecie? Bank podobno nie ma byc fajny, czy seksowny, tylko kurde
    zarabiac. I trzymac klase. BTW, nie mam nic przeciwko stringom, ale np.
    panie w BPH nie chodza w kusych spodniczkach i z dekoltami...

    Paweł

  • 2. Data: 2005-11-08 20:29:49
    Temat: Re: [mBank] No nie, tylko nie stringi...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-08 21:22- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Paweł, gdy pisał(a):
> [...]
    > zarabiac. I trzymac klase. BTW, nie mam nic przeciwko stringom, ale np.
    > panie w BPH nie chodza w kusych spodniczkach i z dekoltami...

    Biorąc pod uwagę moje wspomnienia z BPH (DC, Dom pod Orłami), to bardzo
    tym paniom jestem wdzięczny za skromność niewieścią i wstrzemięźliwość
    (dla osób wymagających wsparcia - ;-) )

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2005-11-08 20:32:10
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 8 Nov 2005 21:22:47 +0100, "Paweł" <h...@u...salbis.net>
    wrote:

    >Bank podobno nie ma byc fajny, czy seksowny, tylko kurde
    >zarabiac.

    To tylko zdaniem ING. Nie oglądaj tyle telewizji ;)

    PG

  • 4. Data: 2005-11-08 20:32:59
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > http://qwe.streamcn.pl/~hajto/mb.jpg

    Mnie to sie spodobala strona http://qwe.streamcn.pl/~hajto ;) zwlaszcza
    proba hackowania ip 192.168.1.33 ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-11-08 20:38:11
    Od: "Paweł" <h...@u...salbis.net>

    > Mnie to sie spodobala strona http://qwe.streamcn.pl/~hajto ;) zwlaszcza
    > proba hackowania ip 192.168.1.33 ;)

    Ech, to byl smiec :) Gdzies ten plik musialem wrzucic.

    Paweł

  • 6. Data: 2005-11-08 21:48:43
    Od: "Jarro" <y...@C...pl>

    > panie w BPH nie chodza w kusych spodniczkach i z dekoltami...
    >
    > Paweł

    niektore chodza, i chwala im za to:)

  • 7. Data: 2005-11-09 07:26:09
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message dkr1g0$ku0$...@n...news.tpi.pl, Paweł
    <h...@u...salbis.net> wrote:
> [...]
    > kurde zarabiac. I trzymac klase. BTW, nie mam nic przeciwko stringom,
    > ale np. panie w BPH nie chodza w kusych spodniczkach i z dekoltami...

    No i pewnie zamiast stringów mają widestringi :)
    (jak u Hilla: styczeń, luty, ..)

    Miroo
    Teoria względności: "Pracownik jest zbędny w firmie gdy prosi o
    podwyżkę, lecz niezastąpiony gdy prosi o urlop"

  • 8. Data: 2005-11-09 07:58:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł" <h...@u...salbis.net> napisał w wiadomości
    > Wchodze ja sobie dzisiaj do mBanku, potem wychodze i widze to:
    > http://qwe.streamcn.pl/~hajto/mb.jpg
    >
    > Co jak co, ale propozycja zakupu stringow na stronie banku to chyba lekkie
    > przegiecie?

    dlaczego?
    zakupu nie dokonuje sie na stronie banku...

    > Bank podobno nie ma byc fajny, czy seksowny, tylko kurde
    > zarabiac.

    nie ogladaj tyle reklam w TV

    > I trzymac klase.

    dlaczego uwazasz, ze dziewczyna w stringach nie ma klasy?

    > BTW, nie mam nic przeciwko stringom, ale np.
    > panie w BPH nie chodza w kusych spodniczkach i z dekoltami...

    mnie tez jest przykro z tego powodu...
    lacze sie z toba w bolu, choc sam w BZWBK nie bywam
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2005-11-09 08:54:32
    Od: "Paweł" <h...@u...salbis.net>

    > dlaczego uwazasz, ze dziewczyna w stringach nie ma klasy?
    > lacze sie z toba w bolu, choc sam w BZWBK nie bywam
    > ;-)

    Ech, ale nie mam nic przeciwko dziewczynom w stringach :) Tylko sprzedaż
    stringów via strona Wielce Szanownego i Powaznego Banku kojarzy mi sie jakos
    tak bazarowo...

    Paweł

  • 10. Data: 2005-11-09 10:49:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Ech, ale nie mam nic przeciwko dziewczynom w stringach :) Tylko sprzedaż
    > stringów via strona Wielce Szanownego i Powaznego Banku kojarzy mi sie
    jakos
    > tak bazarowo...

    Czy kiedykolwik mBank pozowal na "Wielce Szanowny i Powazny Bank"?
    ZTCP wrecz przeciwnie...
    ;-)

    --
    Pozdrowienia