  • 1. Data: 2005-11-08 20:42:02
    Temat: marża banku
    Od: Ra <adres.w@stopce>

    Do znających temat - jest jeszcze miejsce na obniżkę marży banku dla
    kredytów hipotecznych w chf ?
    Mam w tej chwili 2.5% i pani powiedziała że mogę złożyć wniosek o
    obniżenie jej. Ale jak teraz obniżą to potem ew. mogą już nie zechcieć
    Jaki w tej chwili bank ma dobry kredyt w chf do refinansowania innego ?

    P. Arek

    --
    arek at aster dot pl

  • 2. Data: 2005-11-08 21:31:33
    Temat: Re: marża banku
    Od: Krasnal <k...@W...pl>

    Ra wrote:
> [...]
    > obniżenie jej. Ale jak teraz obniżą to potem ew. mogą już nie zechcieć
    > Jaki w tej chwili bank ma dobry kredyt w chf do refinansowania innego ?

    A wjakim banku masz ten kredyt ... bo ja mam podobne dylematy
    mam kredyt w KredytBanku a marza wynosi 2.25...

  • 3. Data: 2005-11-09 10:08:25
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > obniżenie jej. Ale jak teraz obniżą to potem ew. mogą już nie zechcieć
    > Jaki w tej chwili bank ma dobry kredyt w chf do refinansowania innego ?

    Jak najbardziej jest miejsce - brałem jakiś czas temu kredyt w CHF (100%
    wartości inwestycji) i marża wyniosła 1%. Obecnie taką marżę ma bodajże
    Fortis - i też nie uzależnia jej od wkładu własnego.

    Pozdrawiam
    Jacek P.

  • 4. Data: 2005-11-12 08:18:38
    Od: "Taddy" <d...@d...pl>

    > Jak najbardziej jest miejsce - brałem jakiś czas temu kredyt w CHF (100%
    > wartości inwestycji) i marża wyniosła 1%. Obecnie taką marżę ma bodajże
    > Fortis - i też nie uzależnia jej od wkładu własnego.

    A dokładnie 1,99% oprocentowania + 1% marży = 2,99%, żadna rewelacja.

  • 5. Data: 2005-11-12 16:08:07
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 12-11-2005 o 09:18:38 Taddy <d...@d...pl> napisał:

    > A dok?adnie 1,99% oprocentowania + 1% mar?y = 2,99%, ?adna rewelacja.

    a nie 1% prowizji??

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0545-2, 2005-11-11
    Przetestowano na: 2005-11-12 17:08:09

  • 6. Data: 2005-11-12 20:43:10
    Od: "Taddy" <d...@d...pl>

    > a nie 1% prowizji??

    "Nasze jesienne kredyty hipoteczne mają same zalety:

    a.. teraz 1% marży w CHF przez cały okres kredytowania, niezależnie od
    wysokości kredytu i wkładu własnego
    b.. prowizja 0% za udzielenie kredytu..."

    a potem:

    "Oprocentowanie kredytów obowiązujące od 04.11.2005.
    kredyt w CHF

    0-30%> 1,99%"

    Razem 2,99%

  • 7. Data: 2005-11-13 08:39:31
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 12-11-2005 o 21:43:10 Taddy <d...@d...pl> napisał:

    > "Nasze jesienne kredyty hipoteczne maj? same zalety:
    >
    > a.. teraz 1% mar?y w CHF przez ca?y okres kredytowania, niezale?nie od
    > wysoko?ci kredytu i wk?adu w?asnego
    > b.. prowizja 0% za udzielenie kredytu..."
    >
    > a potem:
    >

    > "Oprocentowanie kredytów obowi?zuj?ce od 04.11.2005.
    > kredyt w CHF
    >
    > 0-30%> 1,99%"
    >
    > Razem 2,99%

    Akurat tego produktu nie znam. Jednak jeżeli piszą że oprocentowanie
    1,99% to zawiera już marżę. W innym przypadku tzn jeżeli jest tyak jak Ty
    to interpretujesz to nie potrafię znaleść tu jakiejś super atrakcji. Znam
    kilka banków w których przy LTV>30% oprocentowanie jest poniżej 2.6%, a
    zbudowane jest na zasaadzie marża + LIBOR. Czyli faktycznie żadna
    rewelacja.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0545-2, 2005-11-11
    Przetestowano na: 2005-11-13 09:39:33