  • 1. Data: 2008-05-14 04:56:39
    Temat: mBank - Kredyt Gotowkowy
    Od: PhoneManiac <p...@g...com>

    Witam :)

    chcialbym was sie poradzic jezeli chodzi o mbank....

    moze zaczne od poczatku ;)

    w pod koniec listopada staralem sie o kredyt gotowkowy w mbanku - po
    30 min dostaje maila - WNIOSEK ODRZUCONY... Co jest sobie mysle i
    dzwonie na mlinie...

    dostalem od nich informacje ze cos z BIKiem chyba nie halo jest. Mysle
    sobie co jest... kredytow zadnych nie bralem, ale slyszalem ze jakies
    dziwne czasem sytuacje sa, wiec zlozylem wniosek do BIKu o raport na
    moj temat... Dostalem go i patrze ze tam jakas mala pozyczka dawno
    splacona jest a poza tym czysto ... Wiec do mPunku polecialem zeby mi
    wyjasnili co jest ... Kolesie w mPunkcie mowia ze w Rejestrze Bankowym
    figuruje. OK to dawaj do Rejestru wysylam podanie o Raport na swoj
    temat. Po 2 tyg dostaje Raport a w nim: Nie figuruje Pan i Pana dane w
    Rejestrze Bankowym. No mysle sobie co jest. Znow do mPunktu... Tam mi
    poradzili zebym te dokumenty (raport z BIKu i Rejestru Bankowego)
    wyslal do nich poczta na adres podany na stronie.
    OK, 22 lutego napisalem pismo i wyslalem kopie dokumentow listem
    poleconym. Po ok. 2 tyg mysle sobie ze juz odpowiedz powinna byc, skad
    sa rozne dane na moj temat u nich, a u mnie. Dzwonie na mlinie a tam
    sie dowiaduje... a jakie dokumenty, przeciez Pan zadnbych dokumentow
    do nas nie przesylal, nie mamy w systemie zarejestrowanych zadnych
    dokumentow. Acha, mysle sobie, ze pewnie poczta nasza wspaniala dala
    ciala :P no to na poczte i skladam reklamacje ... po nastepnych 2 tyg
    dostaje list, ze moje dokumenty odebral 24 lutego pelnomocnik banku...
    acha, to jednak bank ciala dal :P to dalej na mlinie, 31 marca
    zlozylem dyspozycje zeby odnalezli te dokumenty, bo to dane osobowe, a
    to historia kredytowa itp. ok dyspozycja przyjeta, jakas kobieta mi
    mowi zebym zadzwonil za 4 dni to powinna byc odpowiedz na dyspozycje.
    ok sobie mysle :) to zadzwonie. dzwonie za te 4 dni i mowia ze
    niestety, ale jeszcze nic nie wiedza na temat tych dokumentow (za
    kazdym razem jak dzwonie to musze kazdemu konsultantowi tlumaczyc o co
    chodzi) i tak w miedzy czasie wydzwonilem do nich ze 3 - 4 razy. W
    miedzyczasie w mPunkcie zlozylem ponownie te same dokumenty i pismo,
    moze kolesie maja inne dojscia i cos szybciej bedzie zalatwione... eee
    tam nic z tego. w koncu za ktoryms razem dzwoniac na mlinie prosze
    konsultanta zeby mi odpowiedzial, gdzie sa te dokumenty ...
    - On nie jest upowazniony do takiej odpowiedzi ....
    - To poprosze mnie o polaczenie z upowazniona osoba,
    - On nie jest upowazniony do polaczenia mnie z upowazniona osoba ...
    - to poprosze zapisac w tej dyspozycji zeby upowazniona osoba
    zadzwonila do mnie na nr ktory posiadaja w bazie w przeciagu
    najblizyszych 3 dni ...

    a dzialo sie to ok 15 kwietnia (do dnia dzisiejszego nikt nie
    zadzwonil)

    22 kwietnia zadzwonilem z zapytaniem czy ktos laskawie mi powie, czemu
    sa te roznice...
    Powiem wam szczerze, ze zaluje ze zapisalem danych konsultatki, bo
    bardzo tresciwa kobieta byla... Powiedziala mi, ze to nie mozliwe jest
    ze do tej pory nikt nie odpowiedzial na to pismo (z 22 lutego) oraz ze
    od 31 marca na temat tej dyspozycji (nota bene na rozpatrzenie ktorej
    maja 7 dni roboczych) nikt sie nie wypowiedzial... Trzeba zlozyc
    reklamacje :) OK to skladamy :)

    Umiescilismy tam wlasnie reklamacje na temat tej dyspozycji, oraz zeby
    ponownie rozpatrzyli wniosek kredytowy i rekompensowali mi stracony
    przez nich czas.

    i tutaj rodza sie pytania... czy moj przypadek jest jedynym, czy moze
    inni klienci mbanku mieli podobnie jezeli chodzi o traktowanie ich
    dokumentow, jezeli chodzi o historie kredytowa, jezeli chodzi o
    jakikolwiek kontakt na linii Bank - Klient..

    Podpowiedzcie mi, co mam z nimi dalej robic, bo szczerze mowiac nie
    wierze ze po tych 30 dniach jakie maja na rozpatrzenie reklamacji
    dostane jakakolwiek odpowiedz od nich. I ze swojego doswiadczeni
    widze, ze mBank traktuje klientow po macoszemu, ze to on dla klientow
    jest a nie na odwrot, ze klienci na kazdym kroku chca go oszukac
    (jezeli chodzi o kredyt hipoteczny to znajomy mial podobne przejscia
    co ja - w BGZcie dostal kredyt od reki z tymi dokumentami, ktore dla
    mBanku byly nie wystarczajace).

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2008-05-17 13:14:57
    Temat: Re: mBank - Kredyt Gotowkowy
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "PhoneManiac" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    (...)

    Niezła historia, qrcze... po prostu we łbie się nie mieści.

    www.uokik.gov.pl - wyślij im to, niech poczytają, a pewnie i coś z tym
    zrobią.

    pzdr.
    k.

  • 3. Data: 2008-05-17 20:33:07
    Od: " " <m...@g...pl>

    mBank i multibank to niemal ta sama internetowa ściema. Coraz więcej ludzi
    narzeka, że to schodzi na psy. Notoryczne gubienie dokumentów. Jedne
    procedury ciągną się w nieskończoność, za to wniosek o KK a nawet o
    przeniesienie z innego banku (!!!) odrzucają z automatu - wniosek złożony o
    23:40 został odrzucony o 7:15 - czyżby chłopaki zostali na nocną zmianę? Po
    co tam żywi ludzie, skoro decyduje system? Nawet nie ma kogo zwyczajnie
    obtymtyrymtać za dziadostwo i w ten sposób najczęściej obrywa nię pracownikom
    mLinii / Multilinii. W Multibanku próbowałem i dostałem maila z odmową
    identycznego w treści jak z mBanku. Podczas n-tej rozmowy z jakąś
    sypmpatyczną mLinką dowiedziałem się, że wniosek odrzucony z uwagi na BIK
    można ponowić nie wcześniej niz po pół roku. Nieważne, że mój raport z BIK to
    70 kartek i poza wpisem z Kredyt Banku na 26 złotyh z 2001 roku, o którym nie
    wiedziałem - jest idealny. Nie chcecie mojej kasy? Proszę bardzo.
    Wnioskowałem o przeniesienie KK do Toyota Bank, wyjaśniłem sprawę BIK-u,
    oddzwonili następnego dnia z decyzją. Przyznali limit na KK bez zamykania
    poprzedniej. Co prawda niski, ale nie olali mnie z automatu jak w BRE.
    Dlatego poczekam do końca czerwca, ponowię wnioseczek w mBanku - żeby
    zobaczyć co się stanie - i jak nie to papa forever. Baaaardzo nie lubię
    dziadostwa i olewactwa klienta we wszelakim wydaniu.

  • 4. Data: 2008-05-23 06:17:50
    Od: PhoneManiac <p...@g...com>

    Hej :)

    no i stalo sie to co przypuszczalem od poczatku ;) moja reklamacja sie
    przeterminowala, a z banku ani widu ani slychu zadnej odpowiedzi :
    ( juz nie mam sil, po dzisiejszej rozmowie z szanowna mLinia,
    poinformowalem ich, ze zgodnie z ich regulaminem powienienem otrzymac
    informacje o powodzie przedluzania rozpatrzenia reklamacji i finalnym
    terminie otrzymania odpowiedzi.. i jezeli dzisiaj nie otrzymam tej
    odpowiedzi lub informacji o powodzie przedluzania sie reklamacji, to z
    poniedzialku ide do rzecznika praw konsumenta

    masakra jakas

  • 5. Data: 2008-05-23 10:14:59
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 17 Maj, 22:33, " " <m...@g...pl> wrote:
    > mBank i multibank to niemal ta sama internetowa ściema. Coraz więcej ludzi
    > narzeka, że to schodzi na psy. Notoryczne gubienie dokumentów. Jedne

    W moim przypadku zabezpieczyli się przed zgubieniem: nie przyjęli :-)

    http://www.ptja.pl/bzdurki/awers.jpg
    http://www.ptja.pl/bzdurki/rewers.jpg

    Szczególnie fajny jest zapisek listonosza: "adresata nie zastałem" :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2008-05-23 10:28:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Maj, 12:14, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

> [...]
    pl/bzdurki/rewers.jpg

    > Szczególnie fajny jest zapisek listonosza: "adresata nie zastałem" :-)

    Swietne :))))

  • 7. Data: 2008-05-23 10:37:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 23 May 2008 03:14:59 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > W moim przypadku zabezpieczyli się przed zgubieniem: nie przyjęli :-)
    >
    > http://www.ptja.pl/bzdurki/awers.jpg
    > http://www.ptja.pl/bzdurki/rewers.jpg
    >
    > Szczególnie fajny jest zapisek listonosza: "adresata nie zastałem" :-)

    A nie powinieneś tego wysłać na poniższy adres?

    mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
    Wydział Obsługi Klientów
    Skrytka Pocztowa 2108
    90-959 Łódź 2

  • 8. Data: 2008-05-23 10:52:57
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Jarek Andrzejewski pisze:

    > W moim przypadku zabezpieczyli się przed zgubieniem: nie przyjęli :-)
    >
    > http://www.ptja.pl/bzdurki/awers.jpg
    > http://www.ptja.pl/bzdurki/rewers.jpg
    >
    > Szczególnie fajny jest zapisek listonosza: "adresata nie zastałem" :-)

    Bo na Mickiewicza o ile mi wiadomo nie odbiera się korespondencji (tj.
    powinna zostać przekazana, ale jak widać nie zawsze to to działa), adres
    korespondencyjny jest albo na Piłsudskiego albo na skrytkę pocztową, z
    naciskiem na to drugie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 9. Data: 2008-05-26 07:29:12
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On May 23, 12:37 pm, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > A nie powinieneś tego wysłać na poniższy adres?
    >
    > mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
    > Wydział Obsługi Klientów
    > Skrytka Pocztowa 2108
    > 90-959 Łódź 2

    Nie w styczniu 2007, wtedy był inny adres do korespondencji.

    --
    Jarek