  • 1. Data: 2008-05-13 20:35:44
    Temat: KK Citi dla studenta - kredyt na karcie?
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam kartę kredytową dla studenta w CITI z limitem 2 000 zł. Sprawdziłem
    teraz swój wyciąg i mam podaną tam minimalną kwotę do spłaty oraz
    termin. Ale również jest taka informacja: ZAPŁAĆ TYLKO TYLE I SKORZYSTAJ
    Z KREDYTU NA KARCIE. Co to może oznaczać? Że jeśli spłacę to mogę znowu
    płacić kartą? Dodam tylko, że limit został przekroczony i karta została
    zablokowana.

    Z pozdrowieniami,
    JasonKidd

  • 2. Data: 2008-05-13 20:42:42
    Temat: Re: KK Citi dla studenta - kredyt na karcie?
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    JasonKidd <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > termin. Ale również jest taka informacja: ZAPŁAĆ TYLKO TYLE I SKORZYSTAJ
    > Z KREDYTU NA KARCIE. Co to może oznaczać? Że jeśli spłacę to mogę znowu

    To kwota jaką musisz zapłacić. Tylko że wtedy będą naliczane odsetki i to
    niemałe więc lepiej spłacić całość.

    > Dodam tylko, że limit został przekroczony i karta została
    > zablokowana.

    Jak Ci się to udało zrobić?

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2008-05-13 20:45:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    JasonKidd pisze:
> [...]
    > Z KREDYTU NA KARCIE. Co to może oznaczać? Że jeśli spłacę to mogę znowu
    > płacić kartą? Dodam tylko, że limit został przekroczony i karta została

    Trzeba bylo pytac zanim przekroczyles limit....
    No to karte masz z glowy a i w BIK juz masz historie, zgodnie z reklama
    Citi dotyczaca kart dla studentow.

    Poszukaj na stronie Citi linku do mojefinanse i tam masz wszystko opisan
    eo kartach - od tego trzeba bylo zaczac, zanim wydales pierwsza zlotowke
    karta.

  • 4. Data: 2008-05-13 21:31:21
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba bylo pytac zanim przekroczyles limit....
    > No to karte masz z glowy a i w BIK juz masz historie, zgodnie z reklama
    > Citi dotyczaca kart dla studentow.

    Nie strasz głupio faceta, nic strasznego się nie stanie zapewne. Studencie,
    który nie zapoznałeś się z warunkami korzystania z karty, spłać jak
    najszybciej, najlepiej wszystko. Citi powinien przymknąć oko na
    przekroczenie limitu (zapewne przy okazji naliczająć solidne kary - w końcu
    po coś instytucja przekroczenia limitu jest).

    Spłacając kwotę minimalną kredyt się nie odnowi (a właściwie odnowi się
    tylko kwota, którą spłacisz) i zaczną naliczać się odsetki (od dat zakupu!).

  • 5. Data: 2008-05-13 21:53:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    JasonKidd <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > spłacę to mogę znowu płacić kartą? Dodam tylko, że limit został
    > przekroczony i karta została zablokowana.

    Tu są 2 rzeczy:
    1. przekroczenie limitu. Kwotę przekroczenia spłać jak najszybciej
    (w przypadku Citi najpóźniej przed generowaniem następnego wyciągu)
    2. Kwota minimalna do spłaty - tyle wystarczy spłacić, żeby bank
    uznał, że jesteś "w porządku". Ale odsetki i tak naliczą.

    Generalnie, jeśli zadajesz pytanie "ile spłacić w przypadku KK"
    to odpowiedź jest "całą kwotę z wyciągu". Jeśli nie możesz/nie stać
    Cię, to znaczy zę KK nie jest (jeszcze) dla Ciebie.
    KJ

    PS. Uprzedzając: wiem, że czasami są biznesy o stopie zwrotu > niż
    oprocentwanie KK, ale zwykle tacy ludzie nie maja problemów z policzeniem,
    co się bardziej opłaca.

  • 6. Data: 2008-05-14 04:48:55
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Poszukaj na stronie Citi linku do mojefinanse i tam masz wszystko opisan
    > eo kartach - od tego trzeba bylo zaczac, zanim wydales pierwsza zlotowke

    Czytałeś, jakie zadałem pytanie? [...] informacja: ZAPŁAĆ TYLKO TYLE I

  • 7. Data: 2008-05-14 04:49:54
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Spłacając kwotę minimalną kredyt się nie odnowi (a właściwie odnowi się
    > tylko kwota, którą spłacisz) i zaczną naliczać się odsetki (od dat

    Dziękuję za informację. Dziś właśnie idę spłacić zadłużenie.

  • 8. Data: 2008-05-16 09:10:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    JasonKidd wrote:

    > Czytałeś, jakie zadałem pytanie? [...] informacja: ZAPŁAĆ TYLKO TYLE I
    > SKORZYSTAJ Z KREDYTU NA KARCIE. Co to może oznaczać? Że jeśli spłacę to
    > mogę znowu płacić kartą?

    Nie, to oznacza, że zachęcają cię żebyś nie spłacił całości (powiedzmy że to
    jest 2000zł), tylko kwotę minimalną (to "TYLKO TYLE"). Powiedzmy że to jest
    100zł. To oznacza że nie spłaczasz reszty (powiedzmy że to jest 1900zł).
    Więc wtedy na te 1900zł masz kredyt (bardzo wysoko oprocentowany swoją
    drogą) w banku.

    p. m.

  • 9. Data: 2008-05-16 09:18:21
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    mvoicem pisze:
> [...]
    > 100zł. To oznacza że nie spłaczasz reszty (powiedzmy że to jest 1900zł).
    > Więc wtedy na te 1900zł masz kredyt (bardzo wysoko oprocentowany swoją
    idealny kredytobiorca to taki, który spłaca tylko odsetki ;-)