  • 1. Data: 2008-05-13 16:33:01
    Temat: darmowe konto Multibank
    Od: t...@g...com

    co sądzicie o tej ofercie - konto praktycznie darmowe, jedyna oplata
    to za korzystanie z visy electron 2 zł /mies. poza tym wszystko
    darmowe. mowie oczywiscie o taryfie Ja - active

  • 2. Data: 2008-05-13 16:54:10
    Temat: Re: darmowe konto Multibank
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    co sądzicie o tej ofercie - konto praktycznie darmowe, jedyna oplata
    to za korzystanie z visy electron 2 zł /mies. poza tym wszystko
    darmowe. mowie oczywiscie o taryfie Ja - active

    w taryfie active karta debetowa jest gratis, placisz 7zl za konto jak nie
    masz wplywu min. 1500zl

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/ja/tar
    yfy_ja/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-13 18:14:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    t...@g...com 5...@5...goog
    legroups.com

    : co sądzicie o tej ofercie - konto praktycznie darmowe, jedyna oplata
    : to za korzystanie z visy electron 2 zł /mies. poza tym wszystko
    : darmowe. mowie oczywiscie o taryfie Ja - active

    Karta nie jest obligatoryjna i można pozbyć
    się tej opłaty poprzez spełnienie pewnych warunków.

    Bez karty ciężko/drogo wpłacać i wypłacać. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-05-13 19:44:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    t...@g...com napisał(a):
    > co sądzicie o tej ofercie - konto praktycznie darmowe, jedyna oplata
    > to za korzystanie z visy electron 2 zł /mies. poza tym wszystko
    > darmowe. mowie oczywiscie o taryfie Ja - active

    Ja mam Active i za karte nic nie place :) Konto z najlepszym podgladem
    online i rewelacyjna funkcjonalnoscia calkowicie darmo.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-05-13 20:06:30
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja mam Active i za karte nic nie place :) Konto z najlepszym podgladem
    > online i rewelacyjna funkcjonalnoscia calkowicie darmo.
    >

    > --
    > Mithos

    tak, tylko że karta kosztuje 2 zł przy koncie ja/my - comfort, przy active
    jest gratis

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-05-13 20:08:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > tak, tylko że karta kosztuje 2 zł przy koncie ja/my - comfort, przy active
    > jest gratis

    No tak, ale prawde mowiac to ciezko teraz miec mniejsze wplywy niz 1,5k
    miesiecznie (tyle wystarcza do darmowego konta Active) jesli ktos
    pracuje, skoro nawet w mcdonaldzie czy w markecie tyle placa.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-05-13 20:31:02
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > No tak, ale prawde mowiac to ciezko teraz miec mniejsze wplywy niz 1,5k
    > miesiecznie (tyle wystarcza do darmowego konta Active) jesli ktos pracuje,
    > skoro nawet w mcdonaldzie czy w markecie tyle placa.

    To akurat zalezy od miasta. W Wawie i kilu miastach moga tyle placic w McD
    ale w mniejszych miastach to nadal jest duza kwota, zwlaszcza
    ze to ma byc netto.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2008-05-13 20:51:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin napisał(a):
    > To akurat zalezy od miasta. W Wawie i kilu miastach moga tyle placic w McD
    > ale w mniejszych miastach to nadal jest duza kwota, zwlaszcza
    > ze to ma byc netto.

    W mniejszych miastach to i oddzialow Multibanku raczej nie ma zbyt
    wielu, wiec sensownosc posiadania tam konta jest znacznie mniejsza.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-05-13 21:30:43
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Mithos" g0ctbe$tkm$...@n...onet.pl

    > No tak, ale prawde mowiac to ciezko teraz miec mniejsze wplywy niz 1,5k
    > miesiecznie (tyle wystarcza do darmowego konta Active) jesli ktos
    > pracuje, skoro nawet w mcdonaldzie czy w markecie tyle placa.

    Wiele osób zarabia teoretycznie 800 złotych miesięcznie na rękę lub nawet mniej. :)

    Za 1.5 k trudno utrzymać się przez miesiąc. Wiem, bo gdy miałem 1 k na
    miesiąc przed pięcioma laty, zakończyło się to po pół roku bankructwem
    (zabrakło mi na utrzymanie) a po jakimś czasie życia za około 1.5 k zł
    na miesiąc nieco ;) ucierpiałem na zdrowiu -- połamały :) się dwa moje
    palce prawej ręki i posypały się zęby, jako że dieta mleczna tanią nie
    jest, a mięso (bardzo tanie, jeśli chodzi o koszt 1 kilokalorii) mleka
    nie zastąpi.

    1.5 k miesięcznie wystarczy komuś, kto ma wikt, opierunek, dach nad głową
    za dodatkowe pieniądze. Nawet takiemu komuś może zostawać 1 k miesięcznie. ;)

    -=-

    IMO Polka czy Polak potrzebuje:

    1000 na kupno mieszkania (rata kredytu)
    1000 na kupno samochodu (rata kredytu)
    1000 na utrzymanie samochodu (razem z paliwem, OC itp.)
    500 na utrzymanie mieszkania (razem z wodą, ogrzewaniem, światłem itp.)
    800 na jedzenie, o ile sam sobie gotuje w domu
    ??? na książki, czasopisma, kino, teatr, ;) operę ;) i filharmonię ;)
    200 na ubranie i buty
    400 na wypoczynek (zwłaszcza wakacje są kosztowne)

    Razem daje to niestety sporo. :) Niby dwie osoby nie potrzebują
    aż dwóch mieszkań, a nawet zazwyczaj nie potrzebują aż dwóch
    samochodów, ale dwie osoby za jakiś czas taka para powołuje
    do życia kolejne osoby, kobieta staje się mniej dochodowa, ;)
    a dzieci kosztują dużo...

    -=-

    Ponoć banki dobrze płacą (starcza na powyższe, gdy dodają do pensji
    służbowy samochód) ale nie każdy (i nie każda) pracuje w banku...

    -=-

    Ja pracowałem przed laty na białostockim uniwersytecie (najpierw
    była to filia Warszawskiego, później Uniwersytet w Białymstoku)
    i IMO zarabiałem bez trudu równowartość ww. kwoty czy sumy. :)
    Na przykład 72 miliony [starych] złotych (mam to na piśmie
    -- księgowość i PITy; zarabiałem wówczas w różny sposób na
    tej uczelni, nie tylko jako pracownik etatowy) od lipca 1992
    do czerwca 1993 roku, tyle tylko, że mieszkania były wówczas
    tańsze niż dzisiaj, a samochody droższe niż dzisiaj. :)

    Gdybym zimą 2003 roku wrócił do tej pracy i skoncentrowałbym
    się na zarabianiu pieniędzy na białostockich uczelniach,
    zarabiałbym dziś tyle, że... Nie rozmawiałbym z takimi
    pariasami jak Wy...

    E... Ten, no... Znaczy... Chciałem napisać, że... No...
    Że teraz są inne czasy, inne możliwości... No...
    Że też bym nieźle zarabiał. ;)

    Problem w tym, że ja nie ograniczyłbym się do pracy na uczelniach,
    a może nawet bym się na tej pracy zarobkowej nie skoncentrował
    i czerpałbym szmal z innych, obfitszych :) źródeł...

    I wówczas to (; raczej na pewno ;) byśmy nie spotkali się. ;)

    -=-

    Oczywiście żartuję. :) Niezależnie o tego, ile bym zarabiał,
    rozmawiałbym z każdym, kto by miał na to ochotę. :) Zapewne
    też dzieliłbym się zarabianymi pieniędzmi (jak to czyniłem
    przed laty, gdy innym ludziom oddawałem więcej, niż sobie
    zatrzymywałem) z ,,potrzebującymi'' ;) bliźnimi. :)

    -=-

    Ale wyszło jak wyszło.

    -=-

    W każdym razie znam ludzi, którym 1.5 k dziennie -- to mało. :)
    I to jest nowa Polska. Ludzie ci żyją z pieniędzy podatników. :)
    Płacą głodowe stawki swoim pracownikom, sami żyjąc co najmniej
    dostatnio. :) Opowiadają o ciężkiej i wytrwałej pracy... O tym,
    że budują cywilizację życia, hojnie płacą różnym organizacjom
    charytatywnym (nawet gdy płacą -- w efekcie zarabiają, nie
    płacą na takich akcjach dobroczynnych) i nie zaniedbują ;)
    swych obowiązków wobec państwa/fiskusa...

    Aby było jasne -- nie znam tych osób aż tak dobrze, aby
    czerpać z ,,dobroci'' ich serc. :) I nawet nie tęsknię
    do tego, aby stać się jedną z takich osób. :)

    Wolę raczej życie uczciwe, choć ;) dostatnie. :)
    (na przykład takie,jakie prowadziłem jako pracownik białostockiej uczelni)

    -=-

    Nauczyciele (obok bankierów) zarabiają w Polsce bardzo dobrze. :)
    IMO należy ich podstawowe stawki mnożyć przez 3, jako że liczą
    swoją pracę w ,,godzinach edukacyjnych'' (3/4 godziny to wg nich
    1 ,,godzina edukacyjna'') mają tych ,,godzin'' bodajże 24 tygodniowo,
    wakacje mają długie (wakacje, ferie, i inne dni wolne) i dodatki
    typu bezpłatne wycieczki z dziećmi czy młodzieżą oraz bonusy
    typu dobre znajomości z rodzicami swych podopiecznych...

    Studiowałem (nie ukończyłem studiów) na kierunku nauczycielskim,
    więc mam całą masę znajomych nauczycieli -- wszyscy zarabiają
    albo bardzo dobrze, albo nieco lepiej, niż bardzo dobrze. :)
    Piątki miesięcznie nie ciągną zazwyczaj, choć mogą i więcej,
    ale i nie pracują 40 godzin tygodniowo. :) Mogą zarabiać więcej,
    ale starcza im te 2500 czy 3000 na rękę. :) Może teraz zarabiają
    nieco ;) więcej, bo moje ostatnie wieści pochodzą sprzed ponad
    dwóch lat. :)

    Wątpię w to, że mnie oszukują, bo potrafią wyliczać, ile gdzie
    dokładnie zarabiają. :) (ile w jakiej szkole za ile godzin i za
    jaką pracę, bo nie zawsze są to lekcje)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 10. Data: 2008-05-14 06:21:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:g0cv1q$5dh$1@news.onet.pl...

    > W mniejszych miastach to i oddzialow Multibanku raczej nie ma zbyt wielu,
    > wiec sensownosc posiadania tam konta jest znacznie mniejsza.

    A to niby dlaczego? W czasie mojego kilkuletniego (z przerwami) uzywania
    konta liczba moich wizyt w oddziale nie przekracza liczby palcow. Wizyty
    byly zwiazane z otwieraniem/zamykaniem rachunku, podpisywaniem umow
    (karty/overdraft).

    MK