  • 1. Data: 2008-09-29 18:32:58
    Temat: m*banki - coraz mniej mobilne
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Nie tak dawno temu zlikwidowano dostap przez WAP, a teraz mSim...

    Witaj,

    informujemy, iż od 15 grudnia br. przestaje działać kanał mSIM w mBanku.
    Przepraszamy za ewentualne niedogodności i już dziś zachęcamy do korzystania
    z innych mobilnych kanałów kontaktu z mBankiem. Do Twojej dyspozycji
    pozostają następujące kanały:

    - internet,

    - telefon (mLinia i IVR),

    - SMS,

    - mCzat.

    Pozdrawiamy,

    Zespół mBanku

  • 2. Data: 2008-09-29 18:59:48
    Temat: Re: m*banki - coraz mniej mobilne
    Od: k...@o...pl

    > - internet,
    >
    > - telefon (mLinia i IVR),
    >
    > - SMS,
    >
    > - mCzat.
    zapomnieli dodać forum banking ;)

    co wo wapu to sie nie dziwie w sytuacji gdy dostep internetowy jest i
    tak dostepny dla telefonów komórkowych.

  • 3. Data: 2008-09-29 19:19:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > co wo wapu to sie nie dziwie w sytuacji gdy dostep internetowy jest i
    > tak dostepny dla telefonów komórkowych.

    Taaa... te strony po 250 - 300 kb, 5 ramek na stronie itp...

    MK

  • 4. Data: 2008-09-29 19:57:44
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Taaa... te strony po 250 - 300 kb, 5 ramek na stronie itp...

    Chyba coś Ci się zdrowo pomerdało:
    logowania 8k
    główna (11 rachunków) 8k
    strona historii 14k
    przelew zdefiniowany 9k
    5 ramek? to chyba do 2005r tyle ich było ...

  • 5. Data: 2008-09-29 20:23:42
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > Nie tak dawno temu zlikwidowano dostap przez WAP, a teraz mSim...

    Chyba mało kto tego mSima używał - za drogo to kosztowało.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 6. Data: 2008-09-29 21:59:58
    Od: k...@o...pl

    On 29 Wrz, 21:57, "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

    > logowania 8k
    > główna (11 rachunków) 8k
    > strona historii 14k
    > przelew zdefiniowany 9k
    > 5 ramek? to chyba do 2005r tyle ich było ...
    W każdym banku wygląda to nieco inaczej...w BZWBK zalogowanie sie i
    sprawdzenie historii najnowszej kk to faktycznie 400kB(według
    licznika w telefonie).

  • 7. Data: 2008-09-29 22:08:12
    Od: "jack" <h...@n...pl>

    > Chyba mało kto tego mSima używał - za drogo to kosztowało.

    A ja mysle ze sie popstrykali z era, pamietacie sprawe wycofanych doladowan
    ery

  • 8. Data: 2008-09-30 09:05:28
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > W każdym banku wygląda to nieco inaczej...w BZWBK zalogowanie sie
    > i sprawdzenie historii najnowszej kk to faktycznie 400kB(według
    > licznika  w telefonie).

    Ale to nie jest wątek o BZWBK ani o każdym banku ...

  • 9. Data: 2008-10-01 06:52:43
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Chyba mało kto tego mSima używał - za drogo to kosztowało.

    I na dodatek chodzilo chyba tylko w Erze. Moze jakby bylo na wszystkie
    wazniejsze sieci...

    Fantom