  • 1. Data: 2009-04-21 06:01:21
    Temat: lyberałów pomysły na kryzys
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Rząd ma pomysł na nową składkę

    Rząd chce wprowadzić dodatkową składkę, z której finansowana byłaby pomoc
    dla osób wymagających stałej opieki. Odprowadzaliby ją wszyscy podlegający
    ubezpieczeniu zdrowotnemu (...)

    Nad takim rozwiązaniem pracuje zespół złożony z przedstawicieli resortów
    pracy i zdrowia oraz parlamentarzystów i ekspertów. Przewodniczy mu senator
    PO Mieczysław Augustyn.

    (...) składka miałaby się wahać między 1 a 1,5 proc. dochodu. Byłaby w
    całości finansowana z dochodu ubezpieczonego, a więc zmniejszyłaby dochody
    pracujących.

    http://biznes.onet.pl/0,1955723,wiadomosci.html

  • 2. Data: 2009-04-21 06:21:25
    Temat: Re: lyberałów pomysły na kryzys
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Kto to powiedzial: "Nigdy nie zgodze sie na nowe podatki" ?

    D.

  • 3. Data: 2009-04-21 06:50:03
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Dieter pisze:
    > Kto to powiedzial: "Nigdy nie zgodze sie na nowe podatki" ?

    To dopiero początek...

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 4. Data: 2009-04-21 06:51:11
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości

    > To dopiero początek...

    Skurwysyny mojego głosu nigdy nie dostaną

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-04-21 07:57:08
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > Użytkownik "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości

    > Skurwysyny mojego głosu nigdy nie dostaną

    dołóż do tego jeszcze "ekopodatek"... (mojego również, juz za same pomysły).
    Do czego to doszło... Tusk juz może zapomnieć o prezydenturze, pajac jeden.
    george.

    P.S A ktos tu sie ostatnio nawyliczał czego to PO nie zrobiła a prezydent
    nie zawetował....
    Powtarzam. PIS obniżył podatki o ponad 30mld [składka rentowa].
    To wiecej niż by zlikwidować cały PIT !!!

  • 6. Data: 2009-04-21 08:31:28
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > P.S A ktos tu sie ostatnio nawyliczał czego to PO nie zrobiła a prezydent
    > nie zawetował....
    > Powtarzam. PIS obniżył podatki o ponad 30mld [składka rentowa].
    > To wiecej niż by zlikwidować cały PIT !!!

    Z PIT budżet ma przychód na poziomie 400mld zł
    Dombrek

  • 7. Data: 2009-04-21 08:54:47
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Z PIT budżet ma przychód na poziomie 400mld zł
    > Dombrek

    2007 dochody z PIT 31mld.

    http://www.mf.gov.pl/_files_/budzet_panstwa/sprawozd
    ania_roczne/2007/sprawozdanie_tom_i.zip
    załącznik:
    07-Dochody bp zestawienie ogółem (str. 15).pdf

    george

    P.S podaj linka do tych 400 mld...

  • 8. Data: 2009-04-21 09:00:39
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    ania_roczne/2007/sprawozdanie_tom_i.zip
    > załącznik:
    > 07-Dochody bp zestawienie ogółem (str. 15).pdf

    a tak BTW... 400mld / 20 mln pracujących ( tak na oko) = 20 K podatku..
    Przy średniej skali 19% = średnia płaca = 105K rocznie
    czyli 105K / 12 = 8,75 K brutto.. nieźle.

    george

  • 9. Data: 2009-04-21 09:08:34
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z PIT budżet ma przychód na poziomie 400mld zł
    > Dombrek

    Łoo to żeś przywalił grubaśnymi cyferkami.

    Łączne dochody Budżetu Państwa (ze wszstkich źródeł) w 2008 wyniosły 254 mld
    PLN.
    Z tego PIT od osób fizycznych 38 mld PLN
    a PIT od osób prawnych 27 mld PLN.

    http://www.mofnet.gov.pl/_files_/budzet_panstwa/szac
    unkowe_wykonanie_budzetu/2008/szacunki_xii-2008-1.pd

  • 10. Data: 2009-04-21 09:16:15
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    ania_roczne/2007/sprawozdanie_tom_i.zip
    > załącznik:
    > 07-Dochody bp zestawienie ogółem (str. 15).pdf

    no i jeszcze jedno..

    http://www.stat.gov.pl/gus/5840_670_PLK_HTML.htm
    pracujących 2007 : 13,77 m

    http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1630_PLK_HTML.htm
    średnia płaca : 2 691,03

    przychody brutto : 444,6 mld *0, 07% = 31,1 mld ( obniżka składki rentowej).
    george