  • 1. Data: 2005-12-07 00:06:13
    Temat: lukas wieczorami
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    "W zwiazku z rozbudowa...
    Korzystanie z LUKAS e-Bank bedzie mozliwe od godzin porannych"

    Od dluzszego czasu wieczorami trafiam na taki komunikat. Czy moze ktos
    powiedziec o ktorej jeszcze dziala, bo probuje o roznych (wydaje mi sie)
    porach (wieczornych) i nic. A w dzien nie bardzo mam czas na przelewy.

    a.

  • 2. Data: 2005-12-07 00:56:33
    Temat: Re: lukas wieczorami
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wemif <w...@a...pl> wrote:
> [...]
    > powiedziec o ktorej jeszcze dziala, bo probuje o roznych (wydaje mi
    > sie) porach (wieczornych) i nic. A w dzien nie bardzo mam czas na

    Przesiedli sie na Profile - a ten system tak ma - ze albo masz jak w
    Inteligo prztwarzanie przez 0,5-1h w nocy gdzie wlasciwie nic nie dziala -
    albo masz przez chwil dluzych przerwe, gdzie system off-line dziala - czyli
    przyjmuje zlecenia, ale ich i tak nie przetwarza.
    W Lukasie bodaj teraz doszlifowuja caly system

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-07 01:34:12
    Od: "JobBiz" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiedziec o ktorej jeszcze dziala, bo probuje o roznych (wydaje mi sie)
    > porach (wieczornych) i nic. A w dzien nie bardzo mam czas na przelewy.

    Ostatnio jest tylko komunikat, ze nie dziala od 23:30-2:00, a w praktyce
    wylaczony dostep jest od 0:00-2:00!

  • 4. Data: 2005-12-07 06:32:49
    Od: "yoyco" <y...@o...pl>

    > W Lukasie bodaj teraz doszlifowuja caly system

    Jak mam być królikiem doświadczalnym to wolę VW, za podobne pieniądze mam
    niezwodny system, sprawdzony w Niemczech.

    jk

  • 5. Data: 2005-12-07 06:58:46
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Wed, 7 Dec 2005 07:32:49 +0100, na pl.biznes.banki, yoyco napisał(a):

    > Jak mam być królikiem doświadczalnym to wolę VW, za podobne pieniądze mam
    > niezwodny system, sprawdzony w Niemczech.

    A w którym to niemieckim banku używają defbanku i intercompu?

    pzdr
    konlin

  • 6. Data: 2005-12-07 07:18:57
    Od: Tomasz Lisowski <l...@n...pl>

    JobBiz wrote:
    > Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio jest tylko komunikat, ze nie dziala od 23:30-2:00, a w praktyce
    > wylaczony dostep jest od 0:00-2:00!

    Ja wczoraj nie mogłem się dostać już o 21:30 ;-)

    Tomek

  • 7. Data: 2005-12-07 09:20:53
    Od: "gg" <d...@d...d.>

> [...]
    > powiedziec o ktorej jeszcze dziala, bo probuje o roznych (wydaje mi sie)
    > porach (wieczornych) i nic. A w dzien nie bardzo mam czas na przelewy.

    Fajny ten lukas - cały czas coś ulepszają. Aż prawie Wam zazdroszczę.;)
    A tak na poważnie to parafrazując ich reklamę: Całe szczęście, że tak nie
    jest w każdym banku...
    :)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2005-12-07 09:27:24
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    yoyco <y...@o...pl> napisał(a):

    > Jak mam być królikiem doświadczalnym to wolę VW, za podobne pieniądze mam
    > niezwodny system, sprawdzony w Niemczech.

    Twój problem polega na tym, że (jak wiele trolli) *byłaś* królikiem
    doświadczalnym i (jako nieudany efekt tychże doświadczeń) nie potrafisz
    sobie radzić w normalnym świecie.
    Nie rób sobie z yayca jajec, przestań powtarzać w kółko to samo, zniknij z
    tej grupy i wróć do pisania o arabach i nurkowaniu. Na tym też się nie
    znasz, ale jest to bardziej zabawne

  • 9. Data: 2005-12-07 18:59:47
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    Czepiacie się ! zmiana systemu to powazna sprawa.
    Lukas radzi sobie dosc szybko...wpadki sa zawsze.
    Wreszcie dziala to co nie dzialalo wczesniej i jakos nikt o tym nie pisał.

    Lepsze jest wrogiem dobrego...a Lukas ma swoj klimat i trzyma
    standardy...ludzie są na poziomie i przez wiele lat nie ma problemów.