  • 1. Data: 2005-12-06 21:45:48
    Temat: Multi - nowe TFI w CO
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Na stronach multi w biuletynie pisza, ze trwaja rozmowy z nowym TFI
    w sprawie umieszczenia nowej oferty w CO. Ktos wie o jaki TFI chodzi?
    Pewnie wejdzie takze do Supermarketu mBaku.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-12-06 21:51:23
    Temat: Re: Multi - nowe TFI w CO
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-06 22:45- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Marcin, gdy pisał(a):
    > Witam
    >
    > Na stronach multi w biuletynie pisza, ze trwaja rozmowy z nowym TFI
    > w sprawie umieszczenia nowej oferty w CO. Ktos wie o jaki TFI chodzi?
    > Pewnie wejdzie takze do Supermarketu mBaku.

    Raczej najpierw do m Banku, a potem do Multi.
    AIG

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2005-12-07 10:53:45
    Od: "Ya^ceK" <ya-cekUSUŃTO@o2.pl>

    > Raczej najpierw do m Banku, a potem do Multi.
    > AIG

    ING

  • 4. Data: 2005-12-07 11:17:17
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-07 11:53- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Ya^ceK, gdy pisał(a):

    > ING

    Nie sądzę. To taki humbug był (na pr.news)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 5. Data: 2005-12-07 11:30:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> wrote:
    > Nie sądzę. To taki humbug był (na pr.news)

    ano, ano - zaraz porpawiony... ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 6. Data: 2005-12-07 11:33:35
    Od: "Ya^ceK" <ya-cekUSUŃTO@o2.pl>

    > Nie sądzę. To taki humbug był (na pr.news)

    Humbug? Hmmm...tego się po pr.news nie spodziewałem...
    Szkoda - już się nastawiłem a tu klapa :(

    Swoją drogą jakiś czas temu Maciek W. z mBanku twierdził
    że rozmowy z AIG zostały zawieszone.
    Czyżby coś sie ruszyło?

  • 7. Data: 2005-12-07 11:36:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ya^ceK <ya-cekUSUŃTO@o2.pl> wrote:
    > Humbug? Hmmm...tego się po pr.news nie spodziewałem...
    > Szkoda - już się nastawiłem a tu klapa :(

    Rano szybko poprawilem - niestety plotki maja to do siebie, ze czasami nie
    do konca wszystko dojdzie w wersji takiej jakiej powinno byc, a z przyczyn
    oczywistych nie ma jak tego potwierdzic :(

  • 8. Data: 2005-12-07 11:37:11
    Od: "Ya^ceK" <ya-cekUSUŃTO@o2.pl>

    > ano, ano - zaraz porpawiony... ;)

    faktycznie - biją się w piersi
    http://skocz.pl/aohe

    pzdr
    Ya^ceK

  • 9. Data: 2005-12-07 11:55:44
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-07 12:36- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Michał 'Amra' Macierzyński, gdy pisał(a):

    > Rano szybko poprawilem - niestety plotki maja to do siebie, ze czasami
    > nie do konca wszystko dojdzie w wersji takiej jakiej powinno byc, a z
    > przyczyn oczywistych nie ma jak tego potwierdzic :(

    No problemo, ważne, że został poprawiony. Ten się tylko nie myli, któren
    nic nie robi.

    (Dla purystów i innych takich - ;-) )

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****