  • 1. Data: 2003-05-29 15:02:54
    Temat: linia kredytowa w mBanku
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>

    Wystąpiłem o kredyt w eKoncie na podstawie historii i deklarując
    jednocześnie likwidację linii w innym banku.
    Dziś był u mnie kurier z umową kredytową.
    Na liście wymaganych dokumentów którą kurier miał ze sobą znalazłem
    miał dwa dokumenty o które mnie mBank nie prosił:
    - kopia pitu rocznego
    - kopia ostatniego PIT-5 (zeznanie miesięczne, prowadzę działalność gosp.)
    Nie było na liście kuriera zaświadczeń:
    - o zamknięciu linii kredytowej w innym banku,
    - o dochodach żony
    - o niezaleganiu z podatkami i ZUS (no chyba że to się mieści w kategorii
    "dokumenty związane z działalnością gosp.")

    Dokładnie pytałem mLinii jakie papiery mam przygotować, pytałem też na
    Czacie.
    Okazuje się że mLinia ma swoją listę a dział kredytów swoją :/

    Limit ustalany na podstawie historii na rachunku i przeniesienia z innego
    banku to bujda.
    Trzeba przedłożyć całą górę papierów jak przy kredycie np. na samochód.
    Korzystałem z tego typu usługi w dwóch innych bankach i tam kredyt "na
    podstawie
    historii" załatwiłem na podstawie historii rachunku.

    Do tego podstępnie mają niższe oprocentowanie i prowizję niż mój stary bank
    przez co sprowokowali mnie złożenia u nich wniosku ;)

    --
    Szymon

  • 2. Data: 2003-05-29 19:38:31
    Temat: Re: linia kredytowa w mBanku
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Szymon Kolorz wrote:
> [...]
    > Czacie.
    > Okazuje się że mLinia ma swoją listę a dział kredytów swoją :/

    W dokladnie takiej samej sytuacji mojemu Szefowi wystarczył grzeczny
    telefon na mLinie z zapisaniem sobie nazwiska operatorki i już ta cała
    lista kwitów była niepotrzebna. Kurier przyjechał jeszcze raz (za darmo
    oczywiście), przeprosił i w kilka dni później linia była aktywna.

    pzdr

    Tomek