  • 1. Data: 2003-05-29 11:34:15
    Temat: Wymiana tokena w Lukasie
    Od: "WB" <w...@p...onet.pl>

    We wtorek dostałem od Lukasa informację, że okres ważności tokena właśnie
    mija (3 lata). Wymieniłem i od tej pory nie mogę dostać się do konta przez
    Internet. System pewnie nie był uprzejmy zauważyć zmiany tokena...
    Ciekawostka.

    WB

  • 2. Data: 2003-05-29 11:43:15
    Temat: Re: Wymiana tokena w Lukasie
    Od: "Pit" <p...@...pl>

> [...]
    > mija (3 lata). Wymieniłem i od tej pory nie mogę dostać się do konta przez
    > Internet. System pewnie nie był uprzejmy zauważyć zmiany tokena...

    Oczywiście pamiętasz o tym, że z wymianą tokena dostałeś również nowy login
    i hasło?

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl

  • 3. Data: 2003-05-29 12:27:28
    Od: "WB" <w...@p...onet.pl>

    O niczym takim nie byłem uprzedzany - jesteś tego pewien? Dzwoniłem z tym na
    infolinię i też nic o tym nie było mówione. Stwierdzili, że muszę się wybrać
    do oddziału, żeby zsynchronizować token...

    Poza tym, o ile identyfikator mogę dostać od banku, to hasło wolę jednak
    wymyślać sobie sam.

    Pozdrawiam, WB

  • 4. Data: 2003-05-29 12:34:43
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    Użytkownik "WB" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mija (3 lata). Wymieniłem i od tej pory nie mogę dostać się do konta przez
    > Internet. System pewnie nie był uprzejmy zauważyć zmiany tokena...

    no ja wymienialem na drugi dzien -zaczal mrugac, i procedura byla jak przy
    zakladaniu konta, dostajesz maly wydruczek z ID, a na internecie ustawiasz
    haslo itp... aha i to wszystko dopiero po 24 h

  • 5. Data: 2003-05-29 15:22:57
    Od: s...@p...onet.pl

    > Oczywiście pamiętasz o tym, że z wymianą tokena dostałeś również nowy login
    > i hasło?

    Po wymianie logujesz się następnego dnia po 12 na 'stary' ID i
    hasło(hasło+wskazanie).

    cześć

  • 6. Data: 2003-05-30 13:02:00
    Od: "Pit" <p...@...pl>

    > Po wymianie logujesz się następnego dnia po 12 na 'stary' ID i
    > hasło(hasło+wskazanie).

    A mi dali nową umowę do podpisania, nowe limity musiałem ustanowić i
    wygenerowali mi nowy login i hasło?! Więc już sam nie wiem jak powinna
    wyglądać prawidłowa procedura wymiany tokena...

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl