  • 11. Data: 2009-07-13 20:48:42
    Temat: Re: letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych kont ;)
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h3g5sm$8om$1@news.onet.pl...

> [...]
    > mnie będzie to jak potoczy się to wyrabianie karty.
    >
    > Reasumując w Alior mam :
    > 1) Oprocentowany ROR,
    > 2) Bezpłatne wszystkie bankomaty,
    > 3) KK z 1% zwrotem tego co wydam,
    > 4) Wyższą jakość obsługi,
    > 5) Wiele rzeczy bezpłatnych, które w Multi są płatne (np. wpłata/wypłata w
    > oddziale banku).
    >
    > Za wszystko to płacę 3 PLN miesięcznie. Odsetki z ROR wyrównują tę opłatę
    > z nawiązką, więc pod względem kosztów wychodzi to korzystniej niż Multi, a
    > co do oferty to możesz sam porównać na podstawie ww. co wychodzi lepiej :)

    Oferta Aliora jest nie najgorsza, wada jest to, ze w mniejszych
    miejscowosciach jest nieobecny. Nie najgorzej oprocentowane lokaty walutowe
    i dla mnie jest to jedyna alternatywa w stosunku do Getina dla waluty. Ma
    ten plus, ze Getinowe waluty nie mozna obslugiwac przez net i praktycznie
    brak postepu w tej materii od lat.

  • 12. Data: 2009-07-13 21:34:50
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Lip, 21:54, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Czemu tniesz Aliora? Ja własnie się zacząłem zastanawiać nad zmianą, bo
    > kończy mi się bezpłatne konto w Multi, a jak czytam o tych jazdach ze
    > zwrotem opłaty...

    Po kilku różnych nieporozumieniach straciłem dla aliora serce. I
    zaufanie.

  • 13. Data: 2009-07-13 21:42:14
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Lip, 21:06, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > PS.
    > To może podzielisz się z nami informacji jakie banki uniknęły wyroku
    > skazującego? ;)

    1. mBank - z sentymentu.
    2. Allianz Bank- za, jak dotąd, nienaganny poziom usług.
    3. Nordea - w założeniu ma zastąpić Aliora.
    4. Pekao SA - ponieważ mam go, póki co, za darmo.
    5. PKO BP - z ciekawości i przez obiecanki-cacanki. Otworzyłem go tego
    samego dnia, co rachunek w Nordei. Pod względem szybkości uruchomienia
    pełnej funkcjonalności konta relikt PRL bije na głowę lidera
    bankowości skandynawskiej.

  • 14. Data: 2009-07-13 23:41:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 22:35:55 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]
    > znacznie lepsza niż Multibankowy Aqaurius. Oferta też bez porównania na
    > korzyść Alior (chyba, że w Multi masz taryfę AQ Intensive to wtedy masz

    Nie przyglądałem się nawet tej ofercie pomny jak banki traktują przychody
    z DG :) No chyba, że liczą się ogólnie wpływy na konto?

> [...]
    > opłatę z nawiązką, więc pod względem kosztów wychodzi to korzystniej niż
    > Multi, a co do oferty to możesz sam porównać na podstawie ww. co

    Dzięki tym bankomatom i cashback na KK wygląda to właśnie ciekawie (a z
    promocją za 0zł tym bardziej). W zasadzie przy Multi trzyma mnie prosty
    sposób na uniknięcie opłaty rocznej za KK (średnio 10 transakcji
    miesięcznie z ostatnich 6 miesięcy AFAIR) i przyjemny interfejs WWW.
    W Aliorze raczej nie uniknę opłaty za KK, bo nie robię nią znaczących
    obrotów.

    Co do opłat w Multi - nigdy nie płaciłem za wypłatę gotówki w placówce.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2009-07-14 11:15:23
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    (...)
    > ING: bezpłatne, upierdliwe logowanie, kiepski procent
    (...)
    > na placu boju pozostaną (bez żadnych opłat)
    > 6. pekaosa: jak franczyz getina zamknięty to rezerwa jest, jednak często z
    (...)

    Z ciekawości: co się zmieniło w ostatnich miesiącach w Pekao, że logowanie
    jest inne (był taki sam schemat, jak ING) i procent lepszy?

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 16. Data: 2009-07-14 21:02:19
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 14 Lip, 01:41, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    W zasadzie przy Multi trzyma mnie prosty
    > sposób na uniknięcie opłaty rocznej za KK (średnio 10 transakcji
    > miesięcznie z ostatnich 6 miesięcy AFAIR)

    A czemu w praktyce z ostatnich 6 mies? W TOiP pisze ze srednia z 12
    mies.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 17. Data: 2009-07-15 06:23:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-13, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    [...]

    > Nie przyglądałem się nawet tej ofercie pomny jak banki traktują przychody
    > z DG :) No chyba, że liczą się ogólnie wpływy na konto?

    A ja tam uważam, że "DG" jest fajne. Wszystkie papiery jakie potrzebuję
    do banku mam w jednej teczce (zaświadczenia o założeniu DG, REGON, NIP
    i PIT za ostatni rok). Jak na razie ten komplecik wystarczał
    do wszystkiego. To nie jest coś co trzeba zbierać i o co się prosić
    pracodawcę niewiadomo ile. Nie trzeba potem też weryfikować się
    przez telefon. W sumie same plusy. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2009-07-15 08:53:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia 15 Jul 2009 08:23:47 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

> [...]
    > do wszystkiego. To nie jest coś co trzeba zbierać i o co się prosić
    > pracodawcę niewiadomo ile. Nie trzeba potem też weryfikować się

    Z tej strony to zaleta, ale jak już się pójdzie do tego banku, to "ojej,
    pan ma DG? No, możemy ewentualnie uznać ten przychód, ale to niepewne jest,
    ma Pan może dodatkowo etat?"...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2009-07-15 14:53:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-15, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    [...]

    > Z tej strony to zaleta, ale jak już się pójdzie do tego banku, to "ojej,
    > pan ma DG? No, możemy ewentualnie uznać ten przychód, ale to niepewne jest,
    > ma Pan może dodatkowo etat?"...

    Tego, czyli którego? Ja w żadnym jeszcze takich komentarzy nie słyszałem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2009-07-15 18:48:19
    Od: Ra <a...@a...com>

    zlotowinfo pisze:
    > konta są bezpłatne, ale nigdy nic nie wiadomo kiedy coś im odwali, więc
    > zbędne nieużytki postanowiłem pousuwać, poniekąd to hobby, ale to już
    > trochę przesada...
    > chętny jestem do poznania DB24net, papiery przysłali, ale czy odeślę?
    > może byłby ktoś miły z zerowym saldem...
    już zamówiłem formularz rozwiązania umowy z inteligo
    co ciekawe na początku 2007 saldo na koncie zeszło mi do -5.88, teraz je
    spłaciłem i dopiero teraz pojawiły się odestki -4.53, wydaje mi się że
    to jednak trochę dużo zakładając że oprocentowanie było/jest ok 20%
    szkoda że inteligo nie ma ciekawej oferty bo IMHO mają najładniejszy
    interfejs ze wszystkich znanych mi banków