  • 1. Data: 2006-03-27 07:50:57
    Temat: kredyt na zakup ziemi
    Od: "Addea" <g...@w...pl>

    Witam,
    Jaki bank jest najkorzystniejszy do wziecia kredytu na zakup ziemi. Mam 20%
    wkładu własnego i to mnie ogranicza. Może wiecie, które banki te nie
    wymagają.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-27 08:56:26
    Temat: Re: kredyt na zakup ziemi
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Jaki bank jest najkorzystniejszy do wziecia kredytu na zakup ziemi. Mam
    > 20%
    > wkładu własnego i to mnie ogranicza. Może wiecie, które banki te nie
    > wymagają.

    Jesli na zakup ziemi pod budowę, to kazdy, ktory oferuje kredyty hipoteczne.
    Roznią sie w zasadzie wymaganym wkladem wlasnym.
    Np. Millenium 40%, ale juz Multi traktuje te kredyty tak jak klasyczne
    mieszkaniowe.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl