  • 1. Data: 2006-03-27 04:57:28
    Temat: Strony banków na urządzeniach przenośnych
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Jako, że nabyłem ostatnio pomarańczowego czarodzieja, spróbowałem otworzyć
    stronę jednego z banków, z których korzystam.
    Padło na BZWBK. Niestety - tragedia. Nie próbowałem kolejnych - zrobię to
    dziś.
    Ale:
    - jest jakaś wersja uproszczona stron BZWBK (bez ramek czy cuś) - na ich
    stronie nie znalazłem.
    - może zmienić przeglądarkę z wbudowanego IE na Operę 8.5?
    - coś źle robię?
    - nic się nie da z tym zrobić?

    Z innych spraw - co z bezpieczeństwem takich połączeń? Proszę o pomoc,
    linki... ;)
    A może ktoś korzysta w podobny sposób z PekaoSA czy mBanku - też podobnie
    czy lepiej?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2006-03-27 07:01:29
    Temat: Re: Strony banków na urządzeniach przenośnych
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-27 06:57, kiedy Maciej Loret
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    Polecam forum PDAclubu: http://skocz.pl/bdjr
    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 3. Data: 2006-03-27 07:33:13
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Polecam forum PDAclubu: http://skocz.pl/bdjr

    Byłem tam dużo wcześniej od Ciebie. ;))
    Ino chciałem pójść na łatwiznę i zapytać tutaj.
    Jak Asusik? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2006-03-27 08:00:01
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 27 Mar 2006 06:57:28 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > - jest jakaś wersja uproszczona stron BZWBK (bez ramek czy cuś) - na ich
    > stronie nie znalazłem.

    OIDP (a było to ze 3 lata temu) mieli stronę wapową. Nie pamiętam jaka była
    tego funkcjonalność, ani adres (ale to powinno się dać znaleźć)

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2006-03-27 08:08:13
    Od: asp420 <a...@g...pl>

    Ja korzystam z czegos takiego w mBanku i MultiBanku. Zainstalowalem Opere,
    ktora ma te zalete, ze jesli cos slabo ci chodza strony w pelnym htmlu to
    mozesz sobie polazic korzystac z WAPu, bo Opera to potrafi (zdziwko, nie?).
    W dodatku widac tu przewage w predkosci renderowania stron - pod tym
    wzgledem to chyba zadna przegladarka sie nie umywa.

  • 6. Data: 2006-03-27 08:10:35
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-27 09:33, kiedy Maciej Loret

    No problemo ;-)

  • 7. Data: 2006-03-27 09:42:27
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > ktora ma te zalete, ze jesli cos slabo ci chodza strony w pelnym htmlu to
    > mozesz sobie polazic korzystac z WAPu, bo Opera to potrafi (zdziwko,

    Napisz jakie urzadzenie i system operacyjny?

    > W dodatku widac tu przewage w predkosci renderowania stron - pod tym
    > wzgledem to chyba zadna przegladarka sie nie umywa.

    Od razu stwierdzilem, ze w przypadku przeladowanych stron (jesli ddobrze
    pamietam, to strona poczatkowa w BZWBK miala okolo 50kB!) GPRS jest troche
    za slaby.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2006-03-27 10:04:45
    Od: asp420 <a...@g...pl>

    Urzadzenia dwa i opery tez dwie :-):

    HP iPAQ hw6510 + Opera 8.5b2 for Windows Mobile 5.0

    oraz Toshiba Satellite A100 + Opera 9.0 beta build 8321 (a przedtem inne
    buildy wersji 9.0, przedtem zas 8.52)

    Wszystko smiga. Sa male problemy z tym buildem 9.0, mBank - menu w poziomie
    zamiast pionie, zacinki w Multi. No ale to beta, wiec zrozumiale, Stabilna
    nie wierzga.

  • 9. Data: 2006-03-27 10:26:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Uzytkownik "asp420" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Urzadzenia dwa i opery tez dwie :-):
    >
    > HP iPAQ hw6510 + Opera 8.5b2 for Windows Mobile 5.0

    O to mi chodzilo.

    No nic, dzis czesc testów kolejna, mam nadzieje, ze wypadnie lepiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 10. Data: 2006-03-27 10:38:28
    Od: asp420 <a...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Mar 2006 12:26:46 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Uzytkownik "asp420" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > O to mi chodzilo.
    >
    > No nic, dzis czesc testów kolejna, mam nadzieje, ze wypadnie lepiej.

    No to sie ciesze, ze moglem cos rozjasnic. Notabene co do tego ipaka, to po
    raz kolejny okazalo sie, ze nie warto kupowac sprzetu w Polsce. Malo ze za
    granica kupilem go taniej to na dodatek dostalem kupon, ktory uprawnial
    mnie do upgradu okienek z 2003 SE na 5.0.