  • 1. Data: 2002-07-30 18:35:36
    Temat: kredyt na dzialke + domek letniskowy
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Witam

    Potrzebuje kredytu na ok 50k zl za zakup dzialki z domkiem letniskowym.
    Status prawny dzialki to wieczyste uzytkowanie.
    Moi rodzice byli dzisiaj w Pekao sa (o zgroza;) ale niedysponetka
    powiedziala im, ze takich kredytow nie udzielaja (???). Troche mnie to zbilo
    z tropu.
    Mozecie polecic jakis bank, albo podsunac rozwiazanie problemu?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2002-07-30 21:15:57
    Temat: Re: kredyt na dzialke + domek letniskowy
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    zbilo
    > z tropu.
    > Mozecie polecic jakis bank, albo podsunac rozwiazanie problemu?

    Chyba bedzie ciezko poniewaz hipoteka nie wchodzi w gre.
    Zapytaj na pl.soc prawo czy sa jakies formy cesji praw wieczystego
    uzytkowania, ktore moznaby przekazac bankowi. Ew. nalezaloby przedstawic
    jakies inne zabezpieczenia - moze cos w zastaw, choc nie wydaje sie to
    rozsadne na 15 lat ;-)))
    Moze dysponujesz jakims gruntem, ktorego jestes wlascicielem...

    pozdrawiam,
    jelen