  • 1. Data: 2002-07-30 17:48:35
    Temat: Re: Sez@m, a KK
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > nie mysl ze saldo zero bedzie az do wrzesnia ;-))
    > Ja zrobiłem operację 14.07 autoryzowaną - pokazał ją 23.07
    > dwie operacje następne były 18.07 (z tego jedna tez autoryzowana) - nie
    > widać ich w saldzie do dziś (12 dni)
    > Saldo niezerowe mam, ale nic o operacji i żadnych zestawien operacji takich
    > jak sie widzi w WBK24, tyle tylko ze w menu kredyty przy kwocie zadlużenia
    > mam datę najbliższej płątności 5.8.2002 więc już im na tą datę przelew
    > przygotowałem
    > *** blad ***

    Z doświadczenia wiem już, że:
    - w kilka dni po "zamknięciu" okresu rozliczeniowego pojawi się saldo na
    rachunku karty kredytowej, a następnie pocztą nadejdzie rozliczenie transakcji,
    - transakcje rozliczane są z kilkudniowym opóźnieniem - u mnie np. operacje z
    19 i 20 lipca przeszły na następny okres, mimo że transakcje były autoryzowane.
    Pan Magnetofon 20 lipca podawał kwotę dostępnych środków pomniejszoną o nie,
    nie było ich na liście pięciu ostatnich operacji.

    Zauważyłem też, że praktycznie wszystkie transakcje są autoryzowane

    Pozdrawiam
    JarekB

  • 2. Data: 2002-07-30 20:03:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl>
    > - transakcje rozliczane są z kilkudniowym opóźnieniem - u mnie np.
    operacje z
    > 19 i 20 lipca przeszły na następny okres, mimo że transakcje były
    autoryzowane.

    moje dwie z 18 lipca rowniez jak sie pojawią to już w nowym okresie

> [...]
    > nie było ich na liście pięciu ostatnich operacji.
    >
    > Zauważyłem też, że praktycznie wszystkie transakcje są autoryzowane

    nie uzywam telefonicznego dostepu,
    ciesze sie, ze bedzie jakas lista pieciu ostatnich transakcji bo na razie
    widzie ciągle tylko jedną i to bez żadnych szczegółów
    *** blad ***