  • 1. Data: 2009-01-06 16:51:37
    Temat: Od lutego wzrasta % na KK ING
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Taką informację otrzymałem przed chwilą od pracownika jednego z
    warszawskich oddziałów. Co jest ? Przecież stopy spadły,
    oprocentowanie depo w związku z tym też, a kredyty w górę ? Czy w
    Polsce zawsze musi byc wszystko na odwrót ?

  • 2. Data: 2009-01-07 12:52:11
    Temat: Re: Od lutego wzrasta % na KK ING
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    szczurwa wrote:
> [...]
    > oprocentowanie depo w związku z tym też, a kredyty w górę ? Czy w
    > Polsce zawsze musi byc wszystko na odwrót ?

    Zaczyna sie nowy rok - poprzedni byl dla bankow calkie mdochodowy - a w
    tym bedzie ciezej zarobic - a przeciez zarzad musi pokazac zyski - wiec
    obcina sie % depozytow, a podwyzsza kredytow :) i zysk sie powieksza.

    Do tego wchodzi jeszcze kwestia wojny na % depozytow - bank chce sobie
    to odbic teraz na kredytach.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2009-01-07 13:02:10
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gk28hr$2vj$1@inews.gazeta.pl...

    > Do tego wchodzi jeszcze kwestia wojny na % depozytow - bank chce sobie to
    > odbic teraz na kredytach.

    Akurat ING się tu specjalnie nie nawojował.

    marekz

  • 4. Data: 2009-01-07 13:09:27
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:gk28hr$2vj$1@inews.gazeta.pl...

    > Akurat ING się tu specjalnie nie nawojował.
    >
    > marekz
    8% /3M bylo calkie calkiem w tamtym czasie :) a nawet jesli nie to i tak
    nie zaszkodzi kroic klientow.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2009-01-07 15:23:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Sty, 14:09, Maverick <k...@g...pl> wrote:

    > 8% /3M bylo calkie calkiem w tamtym czasie :) a nawet jesli nie to i tak
    > nie zaszkodzi kroic klientow.
    >
    > --
    > Regards,
    > Maverick

    Masz rację. Kroją i niewiele w zamian dają. Zastanawiam się nad swoją
    VG. Chciałbym ją gdzieś przenieść, ale jak niektórzy zauważyli, zrobił
    się kanał i syf...