  • 1. Data: 2004-09-27 07:30:10
    Temat: kredyt hipoteczny dwa w jednym ?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Witam
    Planujemy kupic mieszkanie na rynku wtornym zrobione dwoch mieszkan na ktore
    sa 2 ksiegi wieczyste.
    Jedno kupuje moja narzeczona drugie ja chce skredytowac. Zastanawiam w jaki
    sposob zabezpieczyc kredyt tego mieszkania. Mysle ze dobra by byla hipoteka
    tyle ze "fizycznie" mieszkanie jest jedno i jak bank wysle rzeczoznawce to
    moze odmowic udzielenia kredytu na tego typu mieszkanko (moze sie myle i dla
    banku wystarczy tylko stan prawny mieszkania czyli dostaczam mu ksiege).
    Czy kazdy bank wysyla swojego rzeczoznawce do wyceny mieszkania (jezeli nie
    to ktory nie wysyla) ?
    Jak inaczej mozna by bylo to rozwiazac?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-27 14:06:15
    Temat: Re: kredyt hipoteczny dwa w jednym ?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Piotr napisał(a):
    > Czy kazdy bank wysyla swojego rzeczoznawce do wyceny mieszkania (jezeli nie
    > to ktory nie wysyla) ?

    Nie znam odpowiedzi na Twoje pozostałe pytania, ale wiem, że GE Bank
    Mieszkaniowy nie wysyła rzeczoznawcy, jeśli mieszkanie jest w dużym
    mieście i kredytowali już wcześniej zakup mieszkań w okolicy. Wystarczy
    dostarczyć do nich zdjęcia KAŻDEGO pomieszczenia w kupowanym mieszkaniu
    - na tej podstawie oraz na podstawie średnich cen w rejonie podejmowana
    jest "wycena" nieruchomości. Ale lepiej wcześniej zapytać - myślę, że
    nie będą robić problemów, jeśli rzeczywiście formalnie są to dwa mieszkania.

    Marek