  • 1. Data: 2004-09-26 18:14:41
    Temat: [BPH] Promocja KK - pytania
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Mam kilka pytan odnosnie aktualnej promocji KK w BPH:
    - czy mozna zalapac sie na promocje wymieniajac karte z innego banku
    (skladajac 3 ostatnie wyciagi)
    - czy przy wymianie mozna dostac wyzszy limit i lepsza karte (wg kalkulatora
    wypukle daja od limitu >3000, a na poprzedniej mam wlasnie 3000 i tez
    chcialbym wypukla)
    - czy przelew z karty kredytowej jest traktowany jako transakcja
    bezgotowkowa (bez odsetek w GP)

    To generalnie pytania do banku, ale byc moze ktos mial juz do czynienia z
    powyzszym i bedzie w stanie odpowiedziec, za co z gory dziekuje.

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."

  • 2. Data: 2004-09-26 18:16:39
    Temat: Re: [BPH] Promocja KK - pytania
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sun, 26 Sep 2004 20:14:41 +0200, Daniel M.J. <q...@c...pbz>
    napisał:

    > Mam kilka pytan odnosnie aktualnej promocji KK w BPH:
    > - czy mozna zalapac sie na promocje wymieniajac karte z innego banku
    > (skladajac 3 ostatnie wyciagi)

    Tak

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-09-26 19:26:55
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Daniel M.J." <q...@c...pbz> napisał w wiadomości
    (...)
    > - czy przelew z karty kredytowej jest traktowany jako transakcja
    > bezgotowkowa (bez odsetek w GP)

    tak

  • 4. Data: 2004-09-26 20:01:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-09-26 20:14, Użytkownik Daniel M.J. napisał:
    > Mam kilka pytan odnosnie aktualnej promocji KK w BPH:
    > - czy mozna zalapac sie na promocje wymieniajac karte z innego banku
    > (skladajac 3 ostatnie wyciagi)

    Tak.

    > - czy przy wymianie mozna dostac wyzszy limit i lepsza karte (wg kalkulatora
    > wypukle daja od limitu >3000, a na poprzedniej mam wlasnie 3000 i tez
    > chcialbym wypukla)

    Tak.

    > - czy przelew z karty kredytowej jest traktowany jako transakcja
    > bezgotowkowa (bez odsetek w GP)

    Jeszcze tak.

    > To generalnie pytania do banku, ale byc moze ktos mial juz do czynienia z
    > powyzszym i bedzie w stanie odpowiedziec, za co z gory dziekuje.

    Pozdrawiam.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2004-09-26 21:14:10
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cj776p$nkq$1@news.dialog.net.pl...

    Dzieki za odpowiedzi. I poprzednikom rowniez.

    Daniel