  • 1. Data: 2004-09-26 23:15:15
    Temat: Polecenia Zaplaty - jaki bank wybrac?
    Od: "CkM" <c...@v...pl>

    Witam

    Chcialbym zalozyc konto w Polsce tylko i wylacznie
    do oplacania rachunkow, tj. direct-debit "polecenie zaplaty"
    Jaki bank najlepiej wybrac , oczywiscie z mozliwoscia
    obslugi online (przyjaznej i bezprobemowej)

    Zalezy mi na tym aby otwarcie bylo jak najszybsze i
    najmniej problematyczne .
    Czy lepiej osobiscie udac sie do banku i zalatwic wszystko za
    jednym razem, czy moze wszystko
    zalatwiac online - tylko ze w tym przypadku moga przesylac
    poczta jakies kody ? czy potwierdzania a ja nie bede
    mial raczej mozliwosci odbioru lub czekania zbyt dlugo.
    A w banku chyba mozna to zalatwic od reki ?

    Inteligo do PZ jest ok ?

    Dziekuje za info.
    Pozdrawiam
    CkM

  • 2. Data: 2004-09-28 18:47:52
    Temat: Re: Polecenia Zaplaty - jaki bank wybrac?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2004 01:15:15 +0200,
    osoba podpisana: CkM <c...@v...pl>
    napisała:
    > Witam
    [...]
    > Inteligo do PZ jest ok ?

    Jedyna pułapką jest opłata "końcowa" za likwidację PZ. Ale nie jest dla
    mnie jasne czy zostanie pobrana opłata jęśli po prostu zamkniesz (sub)konto
    do którego zostało ustanowione PZ.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.