  • 1. Data: 2004-11-15 10:47:56
    Temat: konto w inteligo - prawo wlasciciela konta
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    Gdzie moge znalezc przepisy dotyczace praw wlasciciela konta firmowego w
    banku Inteligo (PKO BP).
    Chodzi mi o informacje na temat prawa użytkownika takiego konta. Czy np. ma
    prawo uzyskać
    informacje dlaczego konto zostalo zablokowane ? czy bank moze odmowic
    udzielenia takiej informacji ?
    z jakich przyczyn to sie najczesciej dzieje ?
    dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2004-11-15 13:35:38
    Temat: Re: konto w inteligo - prawo wlasciciela konta
    Od: "Tomasz" <a...@T...net>

    Użytkownik "Tommy" <b...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > udzielenia takiej informacji ?
    > z jakich przyczyn to sie najczesciej dzieje ?

    mam w inteligo konto prywatne i chciałem założyć niedługo firmowe,
    ale skoro Panu tak ni stąd ni z owąd zablokowali konto FIRMY to trzeba się
    nad tym zastanowić,
    każdy dzień to byłyby straty,

    Ciekawi mnie bardzo powód zablokowania... No i dlaczego nie chca powiedziec?
    Jakies naduzycia????!