  • 1. Data: 2004-11-15 08:23:49
    Temat: PKO Inteligo - juz jest!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Juz dziala. Wracajac z lasu Kabackiego zahaczylem o odzial w Tesco :) Ludzi
    jak zwykle od diabla - wiec nie wiem kiedy tam konto zaloze, ale dostalem
    ultoki - zaraz je wrzuce na stronke.
    Usluga nazywac sie bedzie PKO Inteligo - (nad drugim "i" grosik od PKO BP).
    Chyba juz wiadomo co sie stanie w takim razie z Inteligo za te 3-4 lata? ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-11-15 09:31:46
    Temat: Re: PKO Inteligo - juz jest!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    I obiecane materialy z banku :) Zapraszam
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,7371

  • 3. Data: 2004-11-15 09:33:57
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-15, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > I obiecane materialy z banku :) Zapraszam
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,7371

    Doczytania się zabieramy :)
    Ciekaw jestem czy to zmieni jakoś image PKO BP ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2004-11-15 11:01:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > I obiecane materialy z banku :) Zapraszam
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,7371

    Mala poprawka - aktywacja w oddziale, w ktorym zakladalo sie rachunek. To
    niestety brka centralizacji sie odezwal.

  • 5. Data: 2004-11-15 12:37:45
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > Usluga nazywac sie bedzie PKO Inteligo - (nad drugim "i" grosik od PKO
    > BP). Chyba juz wiadomo co sie stanie w takim razie z Inteligo za te 3-4

    Byłem w VIIo i aktywowałem dostęp. Cała procedura dość sprawnie,
    zważywszy że byłem pierwszym klientem podpisującym te usługę.
    Pierwsze wrażenie z serwisu tranzakcyjnego jest pozytywne.

    Zobaczymy jak będzie dalej. Na stronie swojej informują, że trwa
    promocja przelewów za darmo. Do odwołania.

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 6. Data: 2004-11-15 13:43:07
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > I obiecane materialy z banku :) Zapraszam
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,7371

    Czy jest jakieś DEMO tego serwisu?

    --
    chairon

  • 7. Data: 2004-11-15 13:43:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Bogusz wrote:
> [...]
    >
    > Zobaczymy jak będzie dalej. Na stronie swojej informują, że trwa
    > promocja przelewów za darmo. Do odwołania.

    u mnie trwalo 45 minut - tez bylem pierwszy
    warto miec swoj numer klienta 9 cyfrowy (ostatnie 9 cyfr z tych pierwszych
    numerow IBAN pkobp) bo okazalo sie ze jest potrzebny a pani nie wiedziala ze o
    ten akurat numer chodzi

    a jesli chodzi o oplaty to mnie uprzedzali ze ustawiaja zlecenie na pobieranie
    od grudnia
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-11-20 12:02:18
    Od: Tuchatek <jawostt@tnij_pf.pl>

    On 15 lis 2004, you wrote in pl.biznes.banki:

    > Michal 'Amra' Macierzynski <m...@p...pl> wrote:
    > Mala poprawka - aktywacja w oddziale, w ktorym zakladalo sie rachunek.
    > To niestety brka centralizacji sie odezwal.

    W ekspozytórze te? to mo?na za?atwi?

    --
    //TUCHATEK\\
    Wymieniaj do?wiadczenia ale, tylko na lepsze.

  • 9. Data: 2004-11-22 14:51:54
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cna29v$a37$1@news.onet.pl...

    > Mala poprawka - aktywacja w oddziale, w ktorym zakladalo sie rachunek. To
    > niestety brka centralizacji sie odezwal.
    W dowolnym oddziale banku....przećwiczone

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103

  • 10. Data: 2004-11-22 17:20:04
    Od: "elsik" <e...@g...pl>

> [...]

    > Chyba juz wiadomo co sie stanie w takim razie z Inteligo za te 3-4 lata? ;)

    A wie ktos o ktorej sa sesje przychodzace elixiru do pkointeligo? bo nie moge
    znalesc