  • 1. Data: 2004-11-15 08:02:39
    Temat: Dostęp do superkont w PKOBP przez internet
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    https://www.pkointeligo.pl/

    Czy ktoś to testował?
    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 2. Data: 2004-11-15 08:19:10
    Temat: Re: Dostęp do superkont w PKOBP przez internet
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-15 09:02 Bogusz said the following:
    > https://www.pkointeligo.pl/
    >
    > Czy ktoś to testował?
    Niestety loginem inteligo sie nie da ;-(

    KJ

  • 3. Data: 2004-11-15 09:20:29
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Niestety loginem inteligo sie nie da ;-(
    >
    > KJ

    Próbowałeś?
    Ja tam wolałem nie podawać login/password do inteligo na innej stronie
    niz inteligo. A bo to wiadomo jak są zabezpieczone logi nieudanych
    logowań? :-)

    Pozdrawiam.
    Bogusz.

  • 4. Data: 2004-11-15 09:27:17
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-15 10:20 Bogusz said the following:
    [...]

    > Próbowałeś?
    Tak.

    > Ja tam wolałem nie podawać login/password do inteligo na innej stronie
    > niz inteligo. A bo to wiadomo jak są zabezpieczone logi nieudanych
    > logowań? :-)

    No. Ale nie trzymam tam dużej kasy. I hasło już zmieniłem :-)
    KJ