  • 11. Data: 2010-09-24 17:36:07
    Temat: Re: konto oszczednosciowe mBank
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Oprocentowanie eMax+ to bodajże 3%. Mało. Do lokowania nadaje się Getin,
    > Open Finance, Eurobank, Meritum.
    >
    > Do tego na eMax+ zaplacisz podatek od zysków kapitałowych od odsetek.
    > Szukaj ofert "bezbelkowych". mBank ma lokatę jednodniową ale tez słabo
    > oprocentowaną.

    Dziekuje za pojawienie sie wreszcie rzeczowej odpowiedzi.

    Jednakze do wymienionych bankow nie mam duzego zaufania - Getin mnie kiedys
    naciagnal i z tym bankiem dalem sobie spokoj, Open Finance mnie zirytowal
    tym, ze nie mozna bylo przez telefon uzyskac zadnej konkretnej odpowiedzi.

    Osobiscie wole ciut mniejsze oprocentowanie ze swiadomoscia tego, ze do tej
    pory nie mialem zadnych problemow i nikt mnie nie naciagnal.

  • 12. Data: 2010-09-24 17:40:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Osobiscie wole ciut mniejsze oprocentowanie ze swiadomoscia tego, ze do
    > tej pory nie mialem zadnych problemow i nikt mnie nie naciagnal.

    W takim razie zestaw lokat jednodniowych w mBanku dobranych tak aby nie
    płacić podatku. Końcówka na eMax+. Można mieć do czterech rachunków eMax+ i
    warto otworzyć od razu cztery (tylko jedna wypłata w miesiącu jest darmowa).

  • 13. Data: 2010-09-24 17:46:32
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "ttt" news:i7il94$ndj$1@news.onet.pl

    > Kurcze, czy ja doczekam sie normalnej odpowiedzi?

    nie do mnie to pytanie :)

    > Konto Emax Plus ma dobre oprocentowanie, inne banki maja podobne lub
    > mniejsze na podobnych lokatach.

    czy był byś tak dobry i dał mi namiary na swojego dilera? :)

    > Prosze o normalne uzasadnienie, a nie jakies zdawkowe odpowiedzi.

    google i archiwum grupy się popsuło? :)

  • 14. Data: 2010-09-24 17:48:23
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "ttt" news:i7inia$ta0$1@news.onet.pl

> [...]
    > kiedys naciagnal i z tym bankiem dalem sobie spokoj, Open Finance mnie
    > zirytowal tym, ze nie mozna bylo przez telefon uzyskac zadnej konkretnej

    a może z tym openem to wina leży po twojej stronie ;)

    > Osobiscie wole ciut mniejsze oprocentowanie ze swiadomoscia tego, ze do
    > tej pory nie mialem zadnych problemow i nikt mnie nie naciagnal.

    jesteś wolnym człowiekiem, chcesz kisić pieniądze na mizernym i "uczciwym
    procencie" to kiś. Nikt za to nie linczuje i nie zabija.

  • 15. Data: 2010-09-24 17:49:30
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 24 Wrz, 19:36, "ttt" <t...@n...pl> wrote:

    > Jednakze do wymienionych bankow nie mam duzego zaufania

    A do mBanku masz? Współczuję! Znaczy, że jeszcze nie składałeś u nich
    reklamacji, czego Ci nie życzę. OF jeśli chodzi o bankowanie radzi
    sobie obecnie podejrzanie dobrze, jak mBank, ale na samym początku,
    radzę korzystać z promocji.

  • 16. Data: 2010-09-24 17:54:29
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

> [...]

    reklamacji, czego Ci nie życzę. OF jeśli chodzi o bankowanie radzi
    sobie obecnie podejrzanie dobrze, jak mBank, ale na samym początku,

    W mBanku jestem od dziesieciu lat - zero reklamacji.

  • 17. Data: 2010-09-24 17:55:21
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > a może z tym openem to wina leży po twojej stronie ;)

    Oczywiscie, ze moja wina. Mozesz tak sobie to tlumaczyc.

  • 18. Data: 2010-09-24 17:57:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > W mBanku jestem od dziesieciu lat - zero reklamacji.

    Niemniej jednak jakość obsługi reklamacji w mBanku jest FATALNA.

  • 19. Data: 2010-09-24 20:35:44
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Pirx" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > "ttt" news:i7il94$ndj$1@news.onet.pl

    > nie do mnie to pytanie :)

    > czy był byś tak dobry i dał mi namiary na swojego dilera? :)

    Oj zostaw!

    W końcu Grupa BRE ma też prawo do jednego, szczerze zadowolonego, klienta...

    W.

  • 20. Data: 2010-09-25 15:07:28
    Od: Villgefortz <i...@g...com>

    > W końcu Grupa BRE ma też prawo do jednego, szczerze zadowolonego, klienta...
    >
    > W.

    Przesadzacie... Teza, że mBank nie nadaje się do oszczędzania pojawiła
    się na grupach już jakiś czas temu, ale pokrycie w rzeczywistości ma
    kiepskie. Wszystko zależy od oferty i uwarunkowań dla konkretnego
    klienta. Prosty przykład - ja trzymam na jednodniówkach więcej
    pieniędzy niż w EB, bo EB daje obecnie 4,05% a mBank - 4,17%. W
    dodatku w mBanku mam konto podstawowe, więc dostęp do pieniędzy w
    razie potrzeby - błyskawiczny (4 wypłaty w miesiącu wystarczają w
    zupełności). Oczywiście, można powiedzieć że 4,17% nie jest dla
    wszystkich (oferta na 4% sama w sobie nie jest powszechna, choć też
    nie jakoś elitarna, a aby zyskać dodatkowe 0,17% trzeba trochę
    pomyśleć i policzyć - przy czym są to wyliczenia na poziomie
    matematyki ze szkoły podstawowej), ale mimo wszystko widać, że
    generalizowanie prowadzi na manowce.

    Open rzeczywiście daje więcej, ale różnica nie jest już tak duża jak
    do niedawna (4,85% jeżeli dobrze pamiętam na 3M), a przy tym pieniądze
    trzeba zamrozić na dłużej. Poza tym gość może nie mieć zaufania do
    Opena i wcale mu się nie dziwię (mimo że w ramach dywersyfikacji też
    trzymam tam pieniądze).

    A sarkastyczne pytania o dilera czy odsyłanie do archiwum grupy
    proponowałbym sobie podarować...

    V.