eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 1. Data: 2010-09-23 12:48:42
    Temat: Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
    Od: b...@o...pl

    przysłał mi nieco makulatury nowe regulaminy itd.
    z reguły banki robią cos takiego planując szokująco
    wysokie podwyżki oplat. Czy ktoś z klientów BP SA
    juz przeczytał tę makulaturę i może się podzielić
    wrażeniami, co wzrośnie i jak dużo?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2010-09-23 14:02:21
    Temat: Re: Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7d75.000005c5.4c9b4caa@newsgate.onet.pl...
    > przysłał mi nieco makulatury nowe regulaminy itd.
    > z reguły banki robią cos takiego planując szokująco
    > wysokie podwyżki oplat. Czy ktoś z klientów BP SA
    > juz przeczytał tę makulaturę i może się podzielić
    > wrażeniami, co wzrośnie i jak dużo?
    >
    to niszowy bank, zbyteczny dodatek, zmienić na inny


  • 3. Data: 2010-09-23 16:52:09
    Temat: Re: Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
    Od: "newsy" <t...@a...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i7fmlb$roi$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:7d75.000005c5.4c9b4caa@newsgate.onet.pl...
    >> przysłał mi nieco makulatury nowe regulaminy itd.
    >> z reguły banki robią cos takiego planując szokująco
    >> wysokie podwyżki oplat. Czy ktoś z klientów BP SA
    >> juz przeczytał tę makulaturę i może się podzielić
    >> wrażeniami, co wzrośnie i jak dużo?
    >>
    > to niszowy bank, zbyteczny dodatek, zmienić na inny

    A ty wiesz lepiej, co dla kogo jest korzystniejsze. Z ciekawości zajrzałem w
    ich ofertę. Do podstawowych czynności chyba nie gorszy od mBanku :-)



  • 4. Data: 2010-09-23 17:33:15
    Temat: Re: Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    > A ty wiesz lepiej, co dla kogo jest korzystniejsze. Z ciekawości
    > zajrzałem w ich ofertę. Do podstawowych czynności chyba nie gorszy od
    > mBanku :-)

    Ale regulaminy przysyłają i czytać każą. Pewnie jeszcze zażądają by
    klient miał ukończone 4 klasy i IQ powyżej 50.


  • 5. Data: 2010-09-23 17:43:58
    Temat: Re: Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
    Od: b...@o...pl

    > > Do podstawowych czynności chyba nie gorszy od mBanku :-)
    >
    > Ale regulaminy przysyłają i czytać każą. Pewnie jeszcze
    > zażądają by klient miał ukończone 4 klasy i IQ powyżej 50.

    i po co te złośliwości? Niestety, niesmacznym standardem
    jest żenująco niski poziom etyki biznesowej banków w PL.

    Nie znam banku, który zmieniając TOiP napisałby klientowi
    uczciwie na jednej stronie a4 np.:

    "podnieśliśmy opłaty za .... obniżyliśmy opłaty za ...."
    i który dałby słowo honoru że to jest kompletny katalog zmian

    banki w PL mimo że niesłusznie i z rozpędu nazywane są
    instytucjami zaufania publicznego lubią oszukiwać, kręcić,
    mataczyć, tworzyć stustronicowe TOIP, kilkudziesięciostronicowe
    regulaminy i załączniki. W mętnej wodzie łatwiej łapać ryby.

    Klient nawet jeśli ma wyższe wykształcenie i zadowalające IQ
    czasami odczuwa potrzebę zapytania innych klientów czy wykryli
    coś, co może być niepokojące, niekorzystne, przekombinowane, itd.

    Oczywiście ceną takiego zapytania jest narażanie się na chamskie
    ataki niewychowanych troli internetowych, którzy wykorzystają
    taką okazję do połechtania własnego ego przez popis buractwa...

    ale cóż, nie każdy kto szczyci sie > 4 klasami oraz IQ>50
    zna (a tym bardziej stosuje) netykietę.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 6. Data: 2010-09-23 19:03:35
    Temat: Re: Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 23 Wrz, 14:48, b...@o...pl wrote:
    > przysłał mi nieco makulatury nowe regulaminy itd.
    > z reguły banki robią cos takiego planując szokująco
    > wysokie podwyżki oplat. Czy ktoś z klientów BP SA
    > juz przeczytał tę makulaturę i może się podzielić
    > wrażeniami, co wzrośnie i jak dużo?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    NIc strasznego. Na przykład dodają do kart debetowych funkcjonalność
    PayWave.


  • 7. Data: 2010-09-23 19:27:23
    Temat: Re: Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 12:03:35 -0700 (PDT), k...@g...pl
    napisał(a):

    >> wysokie podwyżki oplat. Czy ktoś z klientów BP SA
    >> juz przeczytał tę makulaturę i może się podzielić
    >> wrażeniami, co wzrośnie i jak dużo?
    >
    > NIc strasznego. Na przykład dodają do kart debetowych funkcjonalność
    > PayWave.

    Tam dalej siedzą ludzie z mBanku czy już poszli dalej?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl


  • 8. Data: 2010-09-23 20:56:43
    Temat: Re: Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 23 Sep 2010 19:43:58 +0200, bastek72 wrote:

    > "podnieśliśmy opłaty za .... obniżyliśmy opłaty za ...." i który dałby
    > słowo honoru że to jest kompletny katalog zmian

    Tak robi Citi, może bez słowa honoru.
    Ładnie tłumaczy też (na www) mBank, a ostatnio i Multi.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org


  • 9. Data: 2010-09-24 12:21:31
    Temat: Re: Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 23 Wrz, 22:56, olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > On Thu, 23 Sep 2010 19:43:58 +0200, bastek72 wrote:
    > > "podnieśliśmy opłaty za .... obniżyliśmy opłaty za ...." i który dałby
    > > słowo honoru że to jest kompletny katalog zmian
    >
    > Tak robi Citi, może bez słowa honoru.
    > Ładnie tłumaczy też (na www) mBank, a ostatnio i Multi.
    >
    > --
    > :) Olgierd ||http://olgierd.rudak.org

    Rzeczywiście od 1 października będzie trochę zmian w ofercie Banku,
    jednak z naszej strony został wysłany list do Klientów z dokładną
    informacją czego zmiany, a raczej nowości dotyczą.
    Nowości dotyczą kart płatniczych. W skrócie:
    1. karty będą wydawane z mikroprocesorem - dotychczas tylko pasek
    magnetyczny - wydanie karty bez opłat
    2. Umożliwienie Klientom korzystania z płatności bezstykowych, czyli
    wpomniany już tutaj PayWave - bez opłat
    3. Wprowadzenie dobrowolnego pakietu ubezpieczeniowego dla karty Visa
    - 1 zł
    4. Udostępnienie Klientom korzystania z usługi Visa cash back. Bez
    dodatkowych opłat ponad 23 tys. miejsc, gdzie można wypłacić gotówkę
    5. Umożliwienie zamówienia nowego PIN-u do karty płatniczej za
    pośrednictwem Infolinii lub w placówce Banku - bez opłat

    Małgosia Kowalska (Bank Pocztowy)


  • 10. Data: 2010-09-24 12:21:49
    Temat: Re: Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 23 Wrz, 22:56, olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > On Thu, 23 Sep 2010 19:43:58 +0200, bastek72 wrote:
    > > "podnieśliśmy opłaty za .... obniżyliśmy opłaty za ...." i który dałby
    > > słowo honoru że to jest kompletny katalog zmian
    >
    > Tak robi Citi, może bez słowa honoru.
    > Ładnie tłumaczy też (na www) mBank, a ostatnio i Multi.
    >
    > --
    > :) Olgierd ||http://olgierd.rudak.org

    Rzeczywiście od 1 października będzie trochę zmian w ofercie Banku,
    jednak z naszej strony został wysłany list do Klientów z dokładną
    informacją czego zmiany, a raczej nowości dotyczą.
    Nowości dotyczą kart płatniczych. W skrócie:
    1. karty będą wydawane z mikroprocesorem - dotychczas tylko pasek
    magnetyczny - wydanie karty bez opłat
    2. Umożliwienie Klientom korzystania z płatności bezstykowych, czyli
    wpomniany już tutaj PayWave - bez opłat
    3. Wprowadzenie dobrowolnego pakietu ubezpieczeniowego dla karty Visa
    - 1 zł
    4. Udostępnienie Klientom korzystania z usługi Visa cash back. Bez
    dodatkowych opłat ponad 23 tys. miejsc, gdzie można wypłacić gotówkę
    5. Umożliwienie zamówienia nowego PIN-u do karty płatniczej za
    pośrednictwem Infolinii lub w placówce Banku - bez opłat

    Małgosia Kowalska (Bank Pocztowy)

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1