  • 1. Data: 2010-08-31 17:19:39
    Temat: komputronik - 10zł za płatność kartą
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Nie wiem od kiedy to jest, ale zauważyłem dopiero dzisiaj.

    Przy zakupach na komputronik.pl, po wybraniu płatności kartą online -
    doliczają 10zł.

    Za to w w salonach nic nie doliczają. Skąd to rozróżnienie?

    p. m.

  • 2. Data: 2010-08-31 20:09:50
    Temat: Re: komputronik - 10zł za płatność kartą
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Tue, 31 Aug 2010 19:19:39 +0200, mvoicem wrote:

> [...]
    > doliczają 10zł.
    >
    > Za to w w salonach nic nie doliczają. Skąd to rozróżnienie?

    W salonach nie dostaniesz rabatu za zakup online.

    --
    Mar.

  • 3. Data: 2010-08-31 23:33:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-31 22:09, MAR pisze:

    > W salonach nie dostaniesz rabatu za zakup online.

    To nie był rabat, tylko zabranie 10 zł.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-09-01 07:30:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Wrz, 01:33, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > To nie był rabat, tylko zabranie 10 zł.

    Ale czesc cen ze sklepu internetowego jest nizsza niz w sklepie
    naziemnym.

  • 5. Data: 2010-09-01 08:16:46
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent krzysztofsf nadaje:
    > Ale czesc cen ze sklepu internetowego jest nizsza niz w sklepie
    > naziemnym.

    W nadziei że klienci będą płacić gotówką?

  • 6. Data: 2010-09-01 08:50:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09/01/2010 09:30 AM), krzysztofsf wrote:
    [...]
    > Ale czesc cen ze sklepu internetowego jest nizsza niz w sklepie
    > naziemnym.

    Raczej by się tą niższą ceną chwalili. Co prawda jest gwiazdka że "cena
    w salonach może nieznacznie odbiegać od ceny internetowej", ale prawdę
    mówiąc - nie spotkałem dotąd istotnych różnic.

    Więc raczej to nie w tym siedzi klucz do zrozumienia skąd się to 10 zł
    wzięło.

    Gdyby te 10 zł brali i w salonie i przez internet, to bym zrozumiał -
    przyjmowanie płatności kartą jest niebezpieczne i kosztowne ;).

    p. m.

  • 7. Data: 2010-09-01 09:19:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > (09/01/2010 09:30 AM), krzysztofsf wrote:
    > [...]
    [...]
    > Gdyby te 10 zł brali i w salonie i przez internet, to bym zrozumiał -
    > przyjmowanie płatności kartą jest niebezpieczne i kosztowne ;).
    A to jest na pewno za kartę a nie za jakieś super pakowanie or sth?
    KJ

    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 8. Data: 2010-09-01 09:29:06
    Od: Tomek <n...@n...podaje.pl>

    W dniu 2010-09-01 10:50, mvoicem pisze:
> [...]
    >
    > Gdyby te 10 zł brali i w salonie i przez internet, to bym zrozumiał -
    > przyjmowanie płatności kartą jest niebezpieczne i kosztowne ;).

    Zajrzyj na http://www.komputronik.pl/piecprocent/ - wszystkie ceny przy
    zakupach internet są o 5% niższe.
    Kiedyś cena w sklepie internetowym była niższa, jeśli weszło się na tę
    stronę bezpośrednio z jakiejś porównywarki cenowej, teraz chyba tylko
    baner z tymi 5% się wyświetla

    Tomek

  • 9. Data: 2010-09-01 13:00:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-01 10:50, mvoicem pisze:
    > Gdyby te 10 zł brali i w salonie i przez internet, to bym zrozumiał -
    > przyjmowanie płatności kartą jest niebezpieczne i kosztowne;).

    Lepiej zrobić przelewik z konta na konto niż "bawić sie" kartami.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-09-01 14:04:52
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-09-01 15:00, animka pisze:

    > Lepiej zrobić przelewik z konta na konto niż "bawić sie" kartami.

    Chyba że masz np. kartę Polbanku zwracającą 0,9% transakcji... lub nie
    chcesz czekać, aż pensja wpłynie.