  • 1. Data: 2010-08-31 10:00:48
    Temat: DB promocja i nie przyjmuja przelewow
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    W DB jest promocja:
    https://www.dbnet24.pl/pliki/regulamin_promocji_rozd
    ajemy_iPody.pdf
    warunkiem jest, miedzy innymi:
    "w ciągu 7 dni od daty zawarcia Umowy dbNET wpłaciła na konto osobiste dbNET
    kwote minimum 1 000 zł"

    Umowę mam z dniem 23.08.2010. Dzień póżniej robię przelew na nowootwarte
    konto, a przelew się odbija i wraca. To że się odbił zobaczyłem dopiero
    po 7 dniach, czyli już nie spełnię warunków. To takie drobne utrudnienie
    dla klientów? :)

    a.

  • 2. Data: 2010-08-31 10:37:43
    Temat: Re: DB promocja i nie przyjmuja przelewow
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Wemif pisze:
> [...]
    > konto, a przelew się odbija i wraca. To że się odbił zobaczyłem dopiero
    > po 7 dniach, czyli już nie spełnię warunków. To takie drobne utrudnienie

    Nie aktywowałeś konta.

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2010-08-31 12:18:16
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Nie aktywowałeś konta.

    Nie ma możliwości aktywowania samemu (trzeba aktywować np. kanały
    dostępu, ale to co innego), natomiast konto musi aktywować bank,
    ale ograniczony czas promocji leci od daty na umowie, czyli gdy bank
    by sie ociagal, oraz dochodzi do tego kurier w dwie strony, moze
    sie okazac, ze z promocji malo kto moze skorzystac ;)

    a.

  • 4. Data: 2010-08-31 12:48:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > by sie ociagal, oraz dochodzi do tego kurier w dwie strony, moze
    > sie okazac, ze z promocji malo kto moze skorzystac ;)

    konto jest z pewnoscia aktywne jak papiery przez ciebie podpisane dotra
    kurierem do banku, wysylali wtedy maila, nastepnie oczekiwanie na karty do
    autoryzacji zlecen i platnicza oraz pelna aktywacja kanalow via
    telefon-konsultant. O jakiej promocji mowisz i do czego sie spieszysz? Chyba
    nie do oprocentowania oszczednosciowego na 5.05%, to samo masz u nich na
    oszcz.24H-4.09% netto bez zadnej okresowej promocji. Generalnie dobre konto
    do darmowych wyplat z obcych kas i bankomatow, a trzeba pamietac, ze
    przelewy miedzy kontami sa w czasie godzin pracy banku, czyli to jest taki
    bank lekko off-line.
    No zapomnialem o iPodach, ale tam i tak jest wiele wykluczen i w kazdej
    chwili moga powiedziec, ze urzadzenia sie skonczyly. Moze z tymi iPodami
    jest tak jak z konkursami sms, zeby wysylac a potem kilka nagrod do
    rozlosowania wsrod setek osob.

  • 5. Data: 2010-08-31 12:51:42
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Wemif pisze:

    > Nie ma możliwości aktywowania samemu (trzeba aktywować np. kanały
    > dostępu, ale to co innego),

    Nie, nie co innego. Konto aktywuje się automatycznie po pierwszej
    aktywacji pierwszego kanału dostępu. Wiem, bo też mi przelew cofnęło...
    Dwa razy... :-)

    > ale ograniczony czas promocji leci od daty na umowie, czyli gdy bank
    > by sie ociagal, oraz dochodzi do tego kurier w dwie strony, moze
    > sie okazac, ze z promocji malo kto moze skorzystac ;)

    Aż muszę posprawdzać daty, czy się wyrobiłem... :-)

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2010-09-14 12:19:37
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dostał ktoś już z Was tego iPoda albo informację jakąś? U mnie cichosza, a
    umowę podpisałem kilka dni po uruchomieniu promocji.

    --
    Sinus

  • 7. Data: 2010-09-14 12:31:50
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    ja podpisałem 3.08.2010 o 8:30 z rana (1dzień po rozpoczęciu promocji)
    i też cisza

    dzwonilem na db partyline ale oni dalej liczą i analizują

    widać ich przerosło