  • 1. Data: 2002-12-18 22:33:50
    Temat: komputery dla ngo's
    Od: Anna Żelazowska <i...@i...pl>

    Witam,
    Mam goraca prosbe, moze ktos z Was bedzie mogl mi pomoc

    pracuje w warszawskiej organizacji pozarzadowej, ktora realizuje
    ogolnopolski program wdrazania nowych technologii w organizacjach
    pozarzadowych (chodzi o to aby pracownicy organizacji sprawnie poslugiwaly
    sie komputerem, swobodnie poruszali sie w internecie itp, oraz pracowali na
    wolnym oprogramowaniu)
    poniewaz wiem ze w walbrzychu dziala fundacja banku zachodniego, w ktorej
    organizacje moga ubiegac sie o bezplatny uzywany sprzet, moje pytanie
    brzmi:
    czy ktos zna tego typu fundacje lub bank na terenie wojewodztwa
    mazowieckiego ktory sklonny jest odstapic czesc nieuzywanego przez siebie
    sprzetu, na cel komputerowego wzmocnienia organizacji pozarzadowych z terenu
    mazowsza,
    czy wiecie moze o innych instytucjach, ktore pozbywajac sie przestarzalego
    sprzetu bylyb sklonne odstapic go organizacjom pozarzadowym?

    bede wdzieczna za kazda podpowiedz
    pozdrawiam
    ania zelazowska

  • 2. Data: 2002-12-19 07:23:30
    Temat: Re: komputery dla ngo's
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 18, 2002 at 10:33:50PM +0000, Anna Żelazowska wrote:

    >czy wiecie moze o innych instytucjach, ktore pozbywajac sie przestarzalego
    >sprzetu bylyb sklonne odstapic go organizacjom pozarzadowym?

    AAAAA! To nie jest wlasciwa lista!!!

    Ale odpowiedz mam: http://www.bdr.ngo.pl

    Jakbyco to pisz.

    --