  • 1. Data: 2002-12-18 18:59:10
    Temat: KK MultiBank...
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Kurde jaka ładna ta karta...

    Podoba mnie sie to....

  • 2. Data: 2002-12-18 20:01:40
    Temat: Re: KK MultiBank...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 18, 2002 at 07:59:10PM +0100, Jerzy =?ISO-8859-2?Q?Skrzypczy=F1ski ?=
    wrote:

    >Kurde jaka ładna ta karta...
    >
    >Podoba mnie sie to....

    A wiesz jak trudno ja dostac!?!??! Wiesz ile trzeba miec znajomosci?

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-12-18 20:10:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A wiesz jak trudno ja dostac!?!??! Wiesz ile trzeba miec znajomosci?

    Hehe... zobaczymy czy bez znajomosci da rade ;).

    Maciej

  • 4. Data: 2002-12-18 20:26:37
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Panowie!1!!!!!

    Już ją mam!!!!!

    Żadnych problemów..!!!!

    Po 2 tygodniach [przyslali mi.......

  • 5. Data: 2002-12-18 20:44:46
    Temat: Re: Re: KK MultiBank...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 18, 2002 at 09:26:37PM +0100, Jerzy =?ISO-8859-2?Q?Skrzypczy=F1ski ?=
    wrote:

    >Panowie!1!!!!!
    >
    >Już ją mam!!!!!
    >
    >Żadnych problemów..!!!!

    Nie, no miec to i ja mam. Ale nie powiem zeby zadnych problemow -
    widac tak cenna ze szkoda ja ze soba nosic i lepiej citkiem placic. Bo
    jeszcze cos jej sie stanie?

    >Po 2 tygodniach [przyslali mi.......

    No to ja nieco dluzej. Od podpisania wniosku. Wczesniej miesiac staran
    i _pelne_ olanie z multi.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-12-18 21:08:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Eeeech :)

    A moze znajdzie sie bank, ktory mi wyda jakas cholerna KK (no
    ewentualnie charge 0%:)??? :)

    (tak sie rozmarzylem :)

    P.S. Jak tak dalej pojdzie to pojde do V oddzialu Pekao a potem bede
    wnioskowal o HELLa ;)

  • 7. Data: 2002-12-18 22:10:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:atqoa0$csp$1@news.onet.pl...

    > A moze znajdzie sie bank, ktory mi wyda jakas cholerna KK (no
    > ewentualnie charge 0%:)??? :)

    Millennium przy zabezpieczeniu lokata?

    > P.S. Jak tak dalej pojdzie to pojde do V oddzialu Pekao a potem bede
    > wnioskowal o HELLa ;)

    A nie lepiej do LG? Jest tansza :).

    Maciej

  • 8. Data: 2002-12-18 23:01:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Millennium przy zabezpieczeniu lokata?

    Jak wprowadza obsluge przez Internet - to moze zawitam :) Tak nie
    mialbym jak od nich kasy przelewac :)

    > A nie lepiej do LG? Jest tansza :).

    Hmm - nie wiem czy to zostanie jak Nordea wejdzie..

  • 9. Data: 2002-12-19 08:41:39
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał(a):

    > A moze znajdzie sie bank, ktory mi wyda jakas cholerna KK (no
    > ewentualnie charge 0%:)??? :)
    lukas?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 10. Data: 2002-12-19 09:09:57
    Od: s...@o...pl

    > Eeeech :)
    >
    > A moze znajdzie sie bank, ktory mi wyda jakas cholerna KK (no
    > ewentualnie charge 0%:)??? :)

    Fortis ci da - tylko załóż sobie PS lub PZ a nie ePakiet :))))))))))