  • 1. Data: 2002-12-18 18:25:14
    Temat: Pożarło mi kartę
    Od: j...@p...onet.pl

    Dziś bankomat Euronetu połknął mi kartę - zupełnie bez przyczyny. Kartę Visa
    LukasBanku. Pani z Lukasa poradziła mi abym zastrzegł kartę co uczyniłem.
    Uważam zresztą ze słusznie. Zastrzeżenie kosztowało 25 zł. Kto powinien ponieść
    koszt zastrzeżenia. mam dziwne odczucie że nie ja. Czy mieliście
    podobną "przygodę"?
    Yaro'S
    P.S. Kartę juz mam z powrotem (zastrzeżoną) wydali mi ją Panowie dokonujący
    konserwacji maszyny. Wcześniej umówiła mnie z nimi pani z Euronetu.

  • 2. Data: 2002-12-19 10:51:57
    Temat: Re: Pożarło mi kartę
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    ponieść
    > koszt zastrzeżenia. mam dziwne odczucie że nie ja. Czy mieliście

    Miałem :-) Kartę mi zjadło bo się bankomat wyłączył w czasie jej połykania -
    a jak się znowu włączył to zjadł do końca i udawał greka - zero reakcji :-)
    Ale ja karty nie zastrzegałem. A jeśli bym zastrzegł to domagałbym się
    zapłaty od Euronetu. Złóż reklamację i u siebie i spróbuj gdzieś w
    Euronecie.

    > Yaro'S
    > P.S. Kartę juz mam z powrotem (zastrzeżoną) wydali mi ją Panowie
    dokonujący
    > konserwacji maszyny. Wcześniej umówiła mnie z nimi pani z Euronetu.

    Bardzo fajny widok, jak zamaskowana grupa otwiera bankomat, grzebie i
    wyciąga kartę :-)))

    K. Kowalski