    From: " qweer" <c...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: karty kredytowe a przedplacone
    Date: Wed, 4 Apr 2007 17:18:08 +0000 (UTC)

    Mam pytanie moze bardziej techniczne. Chce wynajac samochod z Wielkiej
    Brytani. Wymagany jest do tego karta kredytowa, a niestety ja posiadam Visa
    Electron, ktora nie jest uznawana. Posiadam natomiast zwykla Vise, ale
    przedplacona (prepaid). Jakie sa roznice techniczne pomiedzy tymi kartami? Czy
    moze udac mi sie wypozyczyc ten samochod przez karte przedplacona (czy tam
    jest umieszczony specjalny numer okreslajacy typ)? Karta ta posiada mozliwosc
    wykonywania transakcji interentowych itp. Glownie jest potrzebna do tego, zeby
    dostarczyciel mogl wykonac mi blokade na kwote depozytu, ktora jest pozniej
    odblokowywana.