  • 91. Data: 2008-08-12 23:54:11
    Temat: Re: karta z autoryzacją pin
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > Jeśli transakcja bankomatowa/sklepowa będzie wykonana gdzieś daleko, a ja
    > będę miał alibi w postaci 'nie podróżowałem', w dodatku jeszcze zdarzy
    > się, że w tym samym czasie wykonałem transakcję swoją kartą, w swojej
    > lokalizacji, to może to nasuwać wniosek, że jest fraud.

    Może się nasuwać wniosek, że sam sobie zrobiłeś drugą kartę, żeby miec
    alibi.

  • 92. Data: 2008-08-13 00:06:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

    > Mozesz podac przyklady?
    >
    > bankomaty nie puszczaja napewno, bo sprawdzalem.

    wystarczy, zeby autoryzacja byla na nizsza kwote niz rozliczenie
    transakcji, albo w ogole i twoj limit pojdzie sie bujac.

    1.
    na stacjach benzynowych autoryzacje czesto jest przed zatankowaniem i
    zwykle na minimalna kwota np. 1 Euro, a transakcja leci dopiero jak
    skonczysz tankowac.
    W ten sposob mozesz bez problemu zatankowac na wiecej niz masz.

    2.
    Dopisz napiwek w knajpie i tez zobaczysz jak limit przekroczysz.

    3. Zrób rezerwację hotelu i zostan jeden dzien dluzej albo zadzwon z
    telefonu lub zjedz cos w hotelowej knajpie na "do rachunku"
    Autoryzacja pojdzie na poczatku na pierwotny okres pobytu, rozlicza ci
    karte przy wymeldowywaniu na faktyczna sume. Nikt drugiej autoryzacji
    nie robi.
    Dlatego niektore hotele autoryzuja na "duzo wiecej", zeby potem nie bylo
    jaj.
    Po dwoch tygodniach blokada sama zejdzie. Klienci z przykrótką kasą
    zostaną na trochę na lodzie.

    3. Wypłać kasę w bankomacie za granicę. Co prawda z bankomatami jest
    trudniej, bo zwykle autoryzacja i transakcja jest na ta sama kwote, ale
    roznice kursowe tez ci spowoduja przekroczenie limitu, szczegolnie w
    jakis zapyzialych krajach.

    4. Zrob transakcje zelazkiem, gdzie nikt niczego nie autoryzuje.

    I jeszcze pewnie pare pomysłów bym znalazł jak wydac pieniądze, których
    sie nie ma

  • 93. Data: 2008-08-13 00:07:31
    Temat: Re: karta z autoryzacja pin
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:

    > No, ale chyba ktos zaplacic musi, nieprawdaz?

    Ubezpieczyciel.

  • 94. Data: 2008-08-13 00:10:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

    > Nie wspominalem o internecie i innych zdalnych, poniewaz tam wystepuja
    > jeszcze transakcje bez autoryzacji, natomiast nie znam metody ,
    > zwlaszcza na plaska karte elektron ( :))) ) na zrobienei transakcji
    > bez autoryzacji w sklepie czy bankomacie.

    podalem ci pare wyzej

  • 95. Data: 2008-08-13 01:24:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Ubezpieczyciel.

    A jakie warunki musza byc spelnione aby wyplacic jest zapewne opisane w OWU.
    Ich lista moze byc dosc dluga...

    MK

  • 96. Data: 2008-08-13 03:36:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > A jakie warunki musza byc spelnione aby wyplacic jest zapewne opisane w
    > OWU. Ich lista moze byc dosc dluga...

    mówię o ubezpieczycielu w którym ubezpieczył się bank.

  • 97. Data: 2008-08-13 05:41:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sie, 02:10, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > podalem ci pare wyzej

    Bramka 4 na plaskiej nie przejdzie.

    Natomiast przekopiowalem twoj post na forum mbanku i poprosilem
    pracownikow o komentarz/

  • 98. Data: 2008-08-13 06:09:26
    Od: martin <m...@g...com>

    witek pisze:
    > Mam kartę bez chipu i bez wygenerowanego do niej pina i innej nie chce.

    Można wiedzieć jaka to karta?

    m.

  • 99. Data: 2008-08-13 06:19:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

    > Natomiast przekopiowalem twoj post na forum mbanku i poprosilem
    > pracownikow o komentarz/

    he he, ciekawe co wymyślą jako odpowiedź.
    Zresztą swego czasu, dawno temu, też musieli przepraszać, za eKartę,
    której to niby rozładowanej nie dało się "obciążyć" a jednak się dało.

  • 100. Data: 2008-08-13 06:20:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    martin wrote:

    > Można wiedzieć jaka to karta?

    chase
    zresztą większość kart kredytowych ma pin dopiero "na żądanie".