  • 1. Data: 2008-08-07 19:21:54
    Temat: Polbank EFG - dziwne procedury lokat
    Od: k...@g...com

    Postanowilem załozyc lokate walutowa w oddziale Polbank EFG. Byl
    poniedzialek. Od reki zalozono mi rachunek. Wplacilem gotówke. A potem
    oswiadczono mi, ze aby zalozyc lokate mam przyjsc osobiscie do
    oddzialu banku dopiero za trzy dni - w czwartek - bo takie sa w banku
    procedury i oni nic na to nie poradza. W dobie komputerowych systemów
    i elektronicznych wykrywaczy falszywych banknotów? To chyba zarty?
    Trudno! W czwartek czyli dzis poszedlem do banku pokazujac wyznaczony
    mi termin. Oswiadczyli (sic!) ze moich pieniedzy nie ma jeszcze na
    odpowiednim rachunku i zaproponowali, abym przyszedl jutro. Jaka
    niespodzianka czeka mnie jutro - jeszcze nie wiem. Szanowni Ciulacze
    - zastanówcie sie dobrze, zanim pójdziecie do Polbank EFG!...

  • 2. Data: 2008-08-07 19:30:00
    Temat: Re: Polbank EFG - dziwne procedury lokat
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 07-08-2008 o 21:21:54 <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > niespodzianka czeka mnie jutro - jeszcze nie wiem. Szanowni Ciulacze
    > - zastanówcie sie dobrze, zanim pójdziecie do Polbank EFG!...

    ??? Za każym razem wpłacam walutę do rzeczonego banku "od ręki" i niemal
    natychmiast jest ona widoczna w serwisie transakcyjnym. Ale może z
    lokatami jest inaczej? Możesz wyjaśnić, co chciałeś zrobić, a czego się
    nie udało?
    pwz

  • 3. Data: 2008-08-07 19:38:20
    Od: jarchudz <j...@p...onet.pl>

    pwz pisze:

> [...]
    > natychmiast jest ona widoczna w serwisie transakcyjnym. Ale może z
    > lokatami jest inaczej? Możesz wyjaśnić, co chciałeś zrobić, a czego się

    Widoczne nie oznacza dostępne, każda wpłata w Polbanku wiąże sie z
    blokadą a co do obsługi przez internet było wiele napisane i wiele tam
    "można"zrobić/zobaczyć

  • 4. Data: 2008-08-11 09:31:05
    Od: k...@g...com

    On 7 Sie, 21:38, jarchudz <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > blokadą a co do obsługi przez internet było wiele napisane i wiele tam
    > "można"zrobić/zobaczyć- Ukryj cytowany tekst -

    Ale to nie byla zadna transakcja internetowa!. Przynioslem w
    poniedzialek gotówke do oddzialu banku, wplacilem i tego samego dnia
    chcialem zalozyc lokate! W poniedzialek odmówili, w czwartek
    odmówili, w piatek zalozyli, ale dowiedzialem sie ze Polbank EFG rok
    ma 367 dni i roczny termin lokaty uplynie dopiero po takim terminie! -
    wszystko oczywiscie na korzysc banku...