  • 1. Data: 2008-08-07 20:06:42
    Temat: jaki bank w anglii? lloyds tsb, barclays, a moze inny?
    Od: t...@g...com

    jaki wybrac bank w uk? chodzi mi o konto podstawowe, bezplatne, z
    dobrym posgladem przez internet?

  • 2. Data: 2008-08-07 20:14:15
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    t...@g...com wrote:
    > jaki wybrac bank w uk? chodzi mi o konto podstawowe, bezplatne, z
    > dobrym posgladem przez internet?

    Podobno Halifax jest najbardziej uinternetowiony (znaczy najwięcej
    rzeczy, z otwarciem konta włącznie, można wykonać przez Internet bez
    udawania się do placówki). Tylko tam są dwa banki Halifax, więc chodzi o
    ten bez dopisku "royal bank of scotland" czy jakoś tak.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 3. Data: 2008-08-07 20:28:06
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Uzytkownik wrote:
    > jaki wybrac bank w uk? chodzi mi o konto podstawowe, bezplatne, z
    > dobrym posgladem przez internet?

    Ja mialem lloydsa silver platnego ok. 8 f mies. pozniej przeszedlem na
    classic za darmo, jak wrocilem do Polski. Listownie, tydzien czasu i
    zalatwione (wczesniej koresp. mailowa, 2 dni i jest odpowiedz). Podglad
    i-netowy jest dobry, nawet bardzo. Nie daj sie wrobic w jakies "firmowe"
    konto hsbc z ich smieszna niby-karta do wyplat tylko w placowkach hsbc.
    Barclaysa nie moglem otworzyc gdyz musialem byc w UK przez 3 mies. a konto
    bylo mi potrzebne od razu. Ponoc tez jest dobre.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 4. Data: 2008-08-07 20:36:37
    Od: t...@g...com

    On 7 Sie, 21:28, "ra9om1ak" <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Barclaysa nie moglem otworzyc gdyz musialem byc w UK przez 3 mies. a konto
    > bylo mi potrzebne od razu. Ponoc tez jest dobre.

    a jak podglad netowy ?

  • 5. Data: 2008-08-07 20:56:47
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Uzytkownik wrote:

    > a jak podglad netowy ?

    Hm, ja nie narzekam. Jasny, przejrzysty uklad, wszystko w menu po lewej
    stronie i skrot do wielu opcji dot. konta na srodku ekranu. W skali 1-6
    dalbym 5+ a moze i 6.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl