  • 1. Data: 2008-08-07 20:07:16
    Temat: karta z autoryzacją pin
    Od: "Nigel" <r...@n...aster.pl>

    Witajcie,

    Jestem studentem. Chciałbym zlikwidować konto w Pekao poniewaz płace za
    nie przynajmniej 4 zł/miesięcznie, a już niedługo 8 zł/m.

    W Pekao podoba mi się jednak karta Mastercard, ponieważ każda transakcja
    musi być uwierzytelniona pinem a nie podpisem.

    W którym banku dostanę kartę z podobną konfiguracją za darmo do
    (darmowego) konta? Chętnie bym pogooglał, ale tej informacji zwykle nie
    ma na stronach banków :(

    Dzięki wielkie za sugestie.

  • 2. Data: 2008-08-07 20:10:52
    Temat: Re: karta z autoryzacją pin
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Nigel pisze:

    > Dzięki wielkie za sugestie.

    wez mBank

  • 3. Data: 2008-08-07 20:11:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > wez mBank

    lub konto<30 BZWBK

  • 4. Data: 2008-08-07 20:43:48
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > lub konto<30 BZWBK
    taaaa naprawdę rewelacja -
    brak oprocentowania, płatne przelewy (50 gr a później też 20 gr za sms do
    autoryzacji),
    opłata za sprawdzenie salda w sieci własnych bankomatów
    Juz mbank jest trochę lepszy bo przynajmniej ma darmowe przelewy i sms-y do
    autoryzacji
    Polbank tez ujdzie choć interfejs www jest niezbyt przyjazny ale za to ma
    chociaż wpłatomaty
    w praktycznie każdym oddziale i ma oddziały, darmowe prowadzenie, darmowe
    przelewy przez www,
    Ogolnie najlepiej polbank + mbank - za darmo a uzupełniaja się

  • 5. Data: 2008-08-08 04:46:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nigel wrote:
> [...]
    >
    > W Pekao podoba mi się jednak karta Mastercard, ponieważ każda transakcja
    > musi być uwierzytelniona pinem a nie podpisem.

    nastepny, ktory wierzy w magie pinu.
    Szukaj lepiej takiego banku, w ktorym daja karty bez pinu.

  • 6. Data: 2008-08-08 05:46:25
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    > nastepny, ktory wierzy w magie pinu.
    > Szukaj lepiej takiego banku, w ktorym daja karty bez pinu.

    A wytłumacz mi co dlaczego z PINem jest gorsza??

    Jak ktoś Ci zajebie kartę, to musi znać PIN, a jak zajebie bez pinu to
    wystarczy, że poćwiczy gdzieś podpis, (który jest na karcie) i może płacić
    do czasu zablokowania karty!!

    Moim zdaniem karta z PINem jest bezpieczniejsza!!

    Wiem, że napewno KK z PINem są w WBK i mBanku!!

  • 7. Data: 2008-08-08 06:13:13
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Nigel pisze:
> [...]
    >
    > W którym banku dostanę kartę z podobną konfiguracją za darmo do
    > (darmowego) konta? Chętnie bym pogooglał, ale tej informacji zwykle nie

    To jest karta kredytowa? Bo jeśli zwykła płaska do konta to wszystkie są
    uwierzytelnianie pinem. Jeśli chcesz kredytową autoryzowaną pinem to
    szukaj kart z chipem np. mBank

    Jeśli masz dostęp do netu weź jakieś konto "online":
    ING Direct
    mBank
    Inteligio
    CitiOne Direct
    Eurobank Online
    albo Polbank (słabo online)
    w Nordei też chyba coś jest taniego

    Konta darmowe albo za grosze, karty od 0zł do 95 gorszy miesięcznie.
    Każde ma wady i zalety poczytaj na stronach banków i wybierz sobie co Ci
    pasuje. ING, mBank i Polbank możesz mieć za 0zł miesięcznie z kartą
    debetową i przelewami przez net.

    Sebastian

  • 8. Data: 2008-08-08 06:36:11
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Włodziu pisze:

> [...]
    > do czasu zablokowania karty!!
    >
    > Moim zdaniem karta z PINem jest bezpieczniejsza!!
    >
    > Wiem, że napewno KK z PINem są w WBK i mBanku!!

    Mój bank bierze odpowiedzialność za nielegalne transakcje wykonane do 72
    godzin *PRZED* zastrzeżenie karty. Pod warunkiem, że były autoryzowane
    podpisem. Żaden banki nie bierze odpowiedzialność za transakcje
    autoryzowane PIN. Tak czy inaczej czy PIN czy podpis można stracić po
    kradzieży czy zeskanowaniu karty.

    Prościej:
    Jak Ci obczają pina jak go stukasz w shopie albo bankomacie i zajebiom
    kartę to będzie nie cool!! Mówię Ci ziom robią tak!! Z chipem ma być
    bardziej w pożo!! Ale teraz zawsze jest i pasek i chip!! Jak zajebią
    będzie dupa chyba że to jakieś wsióry niekumate i leszcze!!
    Czaisz o co kaman??!!??!!

    Sebastian

  • 9. Data: 2008-08-08 06:40:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sebastian" <n...@n...com> wrote in message

    > Ale teraz zawsze jest i pasek i chip!! Jak zajebią będzie dupa chyba że to
    > jakieś wsióry niekumate i leszcze!!
    > Czaisz o co kaman??!!??!!

    Ja nie bardzo. Jakie znaczenie ma to czy na skradzionej karcie jest tylko
    chip, czy jeszcze pasek?

    MK

  • 10. Data: 2008-08-08 06:55:09
    Od: "ncek" <...@...II>

    > Bo jeśli zwykła płaska do konta to wszystkie są
    > uwierzytelnianie pinem.

    bzdury